کد خبر: ۸۴۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
تعداد بازدید: ۳۱۷
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز اعلام کرد که ماموران این اداره کل ۲ کارگاه تولید ماسک تقلبی دارای ۵۱۰ هزار عدد ماسک فیلتردار غیربهداشتی را کشف کردند.

تعزیرات حکومتی البرز ۲ کارگاه تولید ماسک غیربهداشتی کشف کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی اکبر مختاری اظهار داشت: در پی رصد و پایش ویژه فضای مجازی و برخورد با سودجویان و تهدید کنندگان بهداشت عمومی شبکه ای از دلالان که در فضای مجازی اقدام به فروش ماسک های ان ۹۵ و محلول ضدعفونی می کردند، شناسایی شد.

وی افزود: با دستگیری یک نفر متهم، ۲ کارگاه و انبار نگهداری ماسک غیربهداشتی و محلول ضدعفونی کشف و تیم گشت مشترک با حکم نیابت قضایی وارد محل مورد نظر شده که در بازرسی از این کارگاه ها بیش از ۵۰۰ هزار عدد ماسک فیلتردار تقلبی دست ساز آماده عرضه به بازار و بیش از ۳۰۰ هزار ماسک در حال تولید کشف شد.

وی گفت: افرادی که در این کارگاه مشغول به کار بودند شهروندان خارجی و فاقد کارت بهداشت و رعایت اصول اولیه بهداشتی بودند و این واحدها با هماهنگی مقام قضایی پلمپ شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: