کد خبر: ۸۵۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
تعداد بازدید: ۲۷۱
معاون نیروی انسانی پلیس تهران بزرگ گفت: از همه افراد متقاضی زن و مرد که تمایل دارند در پلیس خدمت کنند دعوت می‌کنیم تا برای جذب و استخدام در نیروی انتظامی اقدام کنند.

به گزارش خبرداغ ، سرهنگ ایوب گرامی در تشریح این خبر اظهار کرد: یکی از اقدامات ما در معاونت نیروی انسانی جذب و استخدام نیروی انسانی است. متولی جذب و استخدام نفرات چه به صورت رسمی و چه افتخاری، مجموعه اداره گزینش و استخدام در مجموعه نیروی انسانی تهران بزرگ است.

وی ادامه داد: ما از همه افراد متقاضی زن و مرد که تمایل دارند در پلیس خدمت کنند دعوت می‌کنیم تا برای جذب و استخدام در نیروی انتظامی اقدام کنند.

 

معاون نیروی انسانی تهران بزرگ با اشاره به شرایط استخدام گفت: حداقل سن برای استخدام زنان و مردان در نیروی انتظامی ۱۸ سال است. البته سن تعیین شده برای استخدام افرادی که می‌خواهند به عنوان درجه داری وارد نیروی انتظامی شوند برای آقایان حداکثر ۲۵ و برای زنان ۲۳ سال است.

سرهنگ گرامی با بیان اینکه محدودیتی برای جذب نیرو در حال حاضر وجود ندارد، خاطرنشان کرد: افرادی که با مدرک دیپلم وارد نیروی انتظامی می‌شوند درجه گروهبانی دریافت کرده و هر چهار سال یک بار درجه آنها بالا می‌رود.

وی با اشاره به جذب پلیس افتخاری گفت: شرایط سنی برای جذب پلیس افتخاری حداقل ۱۵ سال و حداکثر ۶۵ سال است. محدودیت سنی و جنسی در خصوص جذب پلیس افتخاری وجود ندارد و همه افراد با هر نوع شغلی می‌توانند در این زمینه خدمت کنند.

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ف
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
0
مسئول استخدام دستگیر شه. منو حتی ثبت نام نکردن. سال ها بیکارم. پس چرا خانواده جانبازا وبسیج و... در آگهی خراسان از شرط سن و معدل معافن ولی من را حتی ثبت نام نکردن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
0
مسئول گزینش رو باید دستگیر شود و زندان باشد که من را حتی ثبت نام نکردن. من هم میخواستم استخدام شوم و یک شغل دولتی داشته باشم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
0
0
مسئول گزینش باید دستگیر و زندانی شود. منو ثبت نام نکردن من متولد ۶۸ میخواهم استخدام شوم. رسمی. سال هاست بیکارم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: