کد خبر: ۸۴۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
تعداد بازدید: ۳۳۹
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: به منظور پیشگیری از انتقال بیماری کرونا و ایجاد شرایط بهداشتی مناسب برای مشمولان اعزامی تاریخ های یکم و سوم اردیبهشت سال 1399 به مراکز آموزش نیروهای مسلح، وضعیت سلامت همه مشمولان اعزامی این ماه، قبل از اعزام به خدمت از طریق مراکز بهداشتی معاینه و غربالگری می شود.

مشمولان تاییدیه سلامت داشته باشندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: به منظور پیشگیری از انتقال بیماری کرونا و ایجاد شرایط بهداشتی مناسب برای مشمولان اعزامی تاریخ های یکم و سوم اردیبهشت سال 1399 به مراکز آموزش نیروهای مسلح، وضعیت سلامت همه مشمولان اعزامی این ماه، قبل از اعزام به خدمت از طریق مراکز بهداشتی معاینه و غربالگری می شود.

سرهنگ نجف حمیدزاده با اعلام خبر فوق اظهار داشت: به منظور پیشگیری از انتقال بیماری کرونا و ایجاد شرایط بهداشتی مناسب برای مشمولان اعزامی تاریخ های یکم و سوم اردیبهشت سال 1399 به مراکز آموزش نیروهای مسلح، وضعیت سلامت همه مشمولان اعزامی این ماه، قبل از اعزام به خدمت از طریق مراکز بهداشتی معاینه و غربالگری می شود.

وی گفت: این دسته از مشمولان باید به همراه برگ محل مراجعه که از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) دریافت کرده اند، به مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه و در صورت تایید سلامتی آنان در زمینه ویروس کرونا، برگ محل مراجعه ممهور به مهر تایید مرکز بهداشت می شود.

معاون احضار و اعزام این سازمان بیان کرد: همچنین برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، تست غربالگری سربازان مجدد در روز اعزام در وظیفه عمومی استان ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح انجام می شود.

سرهنگ حمیدزاده خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان به نشانی@ sarbazvazifeh از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: