کد خبر: ۸۵۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲
تعداد بازدید: ۳۳۰
مهاجم تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: وقتی که قلعه‌نویی به استقلال آمد مهاجمان خودش را آورد و من را نخواست.

شریفات: قلعه‌نویی من را نخواستبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس ، اسماعیل شریفات در خصوص اینکه حضور خوبی در فوتبال ایران داشت اما روند خوب او ناگهان متوقف شد، اظهار داشت: به هرحال فوتبال همیشه بالا و پایین خاص خودش را دارد. من در سن 21 - 22 سالگی در استقلال بودم شرایطم آنجا خیلی خوب بود ولی وقتی امیر قلعه‌نویی آمد من را نخواست چون مهاجمان خودش را آورد؛ مجیدی، برهانی، میداودی، منوچهری، بائو و ... خیلی‌ها بودند. من هم سنم بالای 23 شده بود و قلعه‌نویی به هر حال من را نخواست.

شریفات ادامه داد: اما بعد از آن هم یک انتخاب خوب داشتم 5-6 سال در فولاد خیلی خوب بودم، به تیم ملی دعوت شدم. شرایط خوبی داشتم اما آنطور که انتظار داشتم نشد و بیشتر از این باید در فوتبال به حقم می‌رسیدم اما در کل راضی هستم.

وی در مورد شرایط سنی خودش تصریح کرد: 32 سالم شده ولی تا 40 سالگی بازی می‌کنم چون شرایط فیزیکی من طوری است که می‌توانم این کار را انجام بدهم. بازی الان من با 6-7 سال قبل هیچ فرقی نکرد، هیچ وقت یک کیلو هم اضافه نکردم. همیشه 64 کیلو بوده‌ام و 64 کیلو مانده‌ام.

مهاجم تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در مورد اینکه 40 سالگی برای پست دفاع وسط و دروازه‌بان کافی است اما برای مهاجم، استثنائاتی مانند میورا در دنیا وجود دارد، گفت: بله، اما من نیم‌فصل هم که به شاهین آمدم شاید اول نیم‌فصل خوبی در پیکان نداشتم. در آنجا 12 بازی انجام دادم و هیچ کاری نکردم ولی وقتی به شاهین آمدم در 5 بازی 3 گل زدم و یک پاس گل دادم یعنی باز هم یک انتخاب خیلی خوب انجام دادم و پیشرفت خیلی خوبی داشتم.

شریفات در مورد اینکه از حضورش در شاهین بوشهر راضی است، گفت: بله، فکر کنم یکی از بهترین انتخاب‌های فوتبالی و زندگی‌ام بوده است و با این تیم می‌توانیم موفقیت‌هایم را ادامه بدهم. یک نیم‌فصل قرارداد دارم اما اگر شرایط فراهم شود دوست دارم در این تیم بمانم چون شرایطش همه‌جوره خوب است. از لحاظ مالی روز اول که قرارداد بستم باشگاه کاملاً به تعهداتش عمل کرده بود. ما بازیکنانی که نیم‌فصل آمدیم در همان روزهای اول 50 درصد به ما رساندند، دیروز هم 15درصد به ما پرداخت کردند و دریافتی ما به 65درصد رسید.

وی در مورد اینکه اگر پولی دریافت نکرده بود ممکن بود از شرایط راضی نباشد، اظهار داشت: من به هر باشگاهی می‌روم کلاً به خاطر پول زیاد غُر نمی‌زنم. اما هر باشگاهی به تعهداتش عمل نکند شکایت می‌کنم مثلا از باشگاه مسجدسلیمان شکایت کرده‌ام 300 میلیون از قرارداد 600 میلیونی من باقی مانده، 50 درصد به من دادند و 50 درصد ندادند. به هر حال بحث احترام هم می‌تواند مطرح باشد. من از باشگاه نفت مسجدسلیمان و برای خوزستان خیلی ناراحت هستم. آنها حتی یک زنگ هم به من نزدند که مثلاً بگویند 300 میلیون می‌خواهی 100 میلیون را ببخش و 200 میلیون به تو بدهیم. اما کاری کردند که من از این 300 میلیون یک هزار تومانی به آنها تخفیف نمی‌دهم و شکایت هم کرده‌ام به وکیل باشگاه هم گفتم از من نخواهید که تخفیف بدهم من پولم را تا آخر می‌گیرم چون کمیته وضعیت قانونی دارد که اگر بدهی بازیکنان قبلی را تسویه نکنند نمی‌توانند بازیکن جدید برای سال بعد بگیرند.

مهاجم تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در مورد اینکه آیا به دنبال لغو مسابقات لیگ برتر است و تومار لغو مسابقات را امضا کرده است، گفت: نه، من که به دنبال این هستم بازی‌ها برگزار شوند و به خاطر اینکه گفتم پرسپولیس باید قهرمان شود کلی برای من دردسر درست شد. لیگ 16 تیم دارد و اگر قرار است الان لیگ تعطیل شود شما کدام تیم را قهرمان می‌دانید؟ نمی‌آیید تیم دهم، یازدهم یا دوازدهم ، یا اصلاً‌ تیم چهارم، پنجم یا ششم را قهرمان لیگ کنید؛ پرسپولیس باید قهرمان شود.

وی که با برنامه گل طلایی رادیو جوان صحبت می‌کرد در جواب مجری برنامه که عنوان کرد اگر از من بپرسند می‌گویم شاهین شهرداری بوشهر باید قهرمان شود، گفت: این حرف می‌شود! در نیم‌فصل دوم فکر می‌کنم ما بعد از پرسپولیس بیشترین امتیاز را گرفتیم و باید پدیده شهرخودرو را هم می‌بردیم. اما همیشه من گفته‌ام و باز هم می‌گویم؛ استقلال را دوست دارم، همیشه هم استقلالی بودم اما هرجا که بازی کرده‌ام منطق را زیر پا نگذاشته‌ام.

شریفات در مورد اینکه با توجه به شرایطی که کرونا به وجود آورده اگر گل بزند هنگام شادی گل نمی‌شود به بازیکنان دیگر بگوید نزدیک من نیایید، گفت: خدا را شکر بازیکنان ما همه با هم تست دادند در این 20 روز 2 بار تست دادیم یعنی هر 10 روز یک تست دادیم که نتیجه تست‌مان هم منفی بوده من از بازیکنان 2 تیم خیالم راحت است ما همه چیز را رعایت می‌کنیم با اینکه ممکن است گفته شود شاهین بوشهر از نظر مالی کمی ضعیف است اما همه چیز را کامل رعایت می‌کنیم و خدا را شکر تا به حال هیچ مشکلی برای هیچکدام از عوامل و اعضای تیم به وجود نیامده و همه چیز خیلی خوب است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: