کد خبر: ۸۴۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
تعداد بازدید: ۵۱۶
دروازه بان سابق پرسپولیس اینروز‌ها حسابی در فضای مجا وازی سرش شلوغ است چرا که یکی دو ویدیویی که منتشر کرده بود باواکنش‌هایی روبرو شدند.

بیرانوند و عابدزاده ۵ سال هم درپرسپولیس نبودندبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، دروازه بان سابق پرسپولیس اینروزها حسابی در فضای مجا وازی سرش شلوغ است چرا که یکی دو ویدیویی که منتشر کرده بود باواکنش هایی روبرو شدند.

وحید قلیچ با آن روحیه خاص خودش روزهای شلوغی را سپری می کند. او در این چند وقت اخیر ابتدا بر سر مساله فروش پیراهنی که علیرضا بیرانوند به او داده بود در مصاحبه هایش از دروازه بان پرسپولیس انتقاد کرد ، سپس در پستی پیام نیازمند دروازه بان حال حاضر سپاهان را به عنوان بهترین گزینه برای جانشینی او دانست.

قلیچ همچنین در ماجرای علی کریمی و امیرتتلو نیز در حمایت از ستاره تیم محبوبش چند ویدیو منتشر کرد که با پاسخ های تند از سوی تتلو و برخی هواداران افراطی اش مواجه شد:" من پشتیبانی علی کریمی را کردم اما تتلو و طرفدارانش از نظر فحش و بد و بیراه سنگ تمام گذاشتند. خودش که من را تهدید به مرگ کرد و گفته بیست میلیون تومان می دهم بیایند من را بکشند."

دروازه بان پرسپولیس در دهه شصت با انتقاد از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس گفت:" می خواهم همینطور که می گویم بنویسید؛ پیشکسوتان پرسپولیس وجود ندارند چرا که اگر وجود داشتند پشت همبازی های قدیمی شان در می آمدند. آن ها فقط زمانی که کار دارند سراغ آدم را می گیرند. زمانی به من می گفتند چرا به قلعه نویی بد و بیراه نمی گویی؟ چرا باید به قلعه نویی بد و بیراه بگویم.من امیر را دوست دارم چون آدم مشتی و دست به خیری است."

او افزود:" پیشکسوت های پرسپولیس اما همه به فکر خودشان هستند. هنوز منتظر هستند که دربی باز شود بتوانند مربی پرسپولیس شوند؛ یکی باید به این ها بگوید دیگر به شماها که مربیگری پرسپولیس نمی رسد. شما نهایتا بروید تیم های جوانان و نوجوانان را بگیرید و جیبهایتان را پر کنید."

قلیچ در رابطه با شرکت پیشکسوتان پرسپولیس هم گفت:" اصلا حتی یک زنگ هم به من نزدند و همه چیز فقط در حد حرف بوده است." او که در یکی از ویدیوهایش می گوید که روکش دندانش افتاده است در این باره گفت:" بله و نمی توانم درستش کنم. الان دکتر زادمهر دندانپزشک است اما ماشالله آنقدر با کلاس و گران است که من اگر بروم آنجا موتورم که تنها چیزی است که دارم را باید بفروشم و پول دندان بدهم."

یکی دیگر از ویدیوهای جنجالی وحید قلیچ اظهارنظرش درباره یک نظرسنجی بود که برای انتخاب بهترین دروازه بان پرسپولیس فقط علیرضا بیرانوند و احمدرضا عابدزاده را به عنوان گزینه قرار داده بود. او در این رابطه گفت:" بیرانوند و عابدزاده عمر فوتباشان در پرسپولیس 5 سال هم نیست اما من یازده سال در پرسپولیس بودم و در روزهایی که مسابقه خیلی کم برگزار می شود 180 بازی برای این تیم انجام دادم."

دروازه بان پرسپولیس در دهه شصت در آخر درباره علی پروین هم گفت:" علی آقا بنده خدا سرش در گریبان خودش است.من از علی آقا توقعی ندارم. او هرکجا بوده برای من زحمت کشیده و همیشه قدردانش هستم.می توانم بگویم بهترین رفیق من علی پروین بوده است."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: