کد خبر: ۸۵۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
تعداد بازدید: ۴۱۵
سردار یزدی:
فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت:‌ با گسترش بیماری کرونا اگرچه امروز رفتار اجتماعی مردم با محدودیت‌ مواجه شده، اما شاهد هستیم که مردم بیش از گذشته به نیازمندان کمک کرده و در کمک‌های مومنانه تا حد امکان مشارکت می‌کنند.

گسترش کرونا باعث شده رفتار مردم با یکدیگر تغییر کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ صبح امروز در رزمایش کمک مومنانه بسیج خواهران سپاه محمد رسول الله که در حسینیه فاطمةالزهرا این سپاه و در جمع تعدادی از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت، مدافعان حرم و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: گسترش بیماری کرونا اگرچه امروز رفتار اجتماعی مردم را با محدودیت‌هایی مواجه کرده است، اما پیدایش این بیماری باعث شده تا رفتار مردم با یکدیگر تغییر یابد؛ زیرا شاهد هستیم که مردم بیش از گذشته به نیازمندان کمک کرده و در کمک‌های مومنانه تا حد امکان مشارکت می‌کنند.

وی افزود: این نوع رفتار مردم نشان از فرهنگ بالای اسلامی و ایرانی دارد؛ زیرا در شرایط مشابه، مشاهده می‌کنیم که در کشورهای به اصطلاح پیشرفته و متمدن، مردم برای تأمین مایحتاج خود به فروشگاه‌ها حمله کردند.

سردار یزدی اضافه کرد: امیدواریم هرچه زودتر این بیماری ریشه‌کن شود که البته لازمه آن رعایت مقررات بهداشتی از سوی آحاد جامعه است.

بر اساس این گزارش، در رزمایش کمک مومنانه بسیج خواهران سپاه تهران بزرگ، تعداد ۷۲ بسته کمک مومنانه که هر بسته شامل یک دست لباس، جوراب، پماد سوختگی، شامپو، پوشک، گوش‌پاک‌کن، شیر خشک، دستمال مرطوب، دستمال خشک‌کن، پشه‌بند و یک دست لباس سقایی، به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به کودکان نوزاد خانواده‌های درگیر بیماری کرونا اهدا می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: