کد خبر: ۸۵۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
تعداد بازدید: ۳۱۰
در مجمع عمومي ساليانه شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش اعلام شد:
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در تهران برگزار شد.
 
تقسیم هزار میلیارد ریالی سود سهامبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش،مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش(سهامی خاص) مربوط به سال مالی منتهی به 29 اسفند 1398 با حضور غلامحسين مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان به عنوان رئیس مجمع،ناصر آخوندی عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت سازمان و مصطفي خانزادی عضو هیئت مدیره و معاون عمرانی و زیربنایی سازمان به همراه مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونان شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و همچنين نمایندگان سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت برگزار شد.

در اين مجمع ابتدا گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی توسط حسابرس سازمان حسابرسی قرائت و توضیحات لازم توسط مدیر عامل و معاونین شرکت ارائه شد، سپس گزارش عملکرد شرکت در سال مالی عنوان شده مورد بررسی قرار گرفت و صورتهای مالی حسابرسی شده به تصویب اعضای مجمع رسيد.

در پایان، رئیس مجمع؛ اقدامات انجام شده در شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش را مثبت ارزیابی و ضمن اظهار رضایت از اين موضوع برای ورود به بازار سرمایه پيشنهاداتي ارائه كرد.

لازم به یاداوری است؛درپایان مجمع ، هزارمیلیارد ریال سود سهام تقسیم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: