کد خبر: ۸۵۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۲۴۳
یک نماینده مجلس خواستار تشکیل هرچه سریعتر کمیسیون‌های تخصصی شد.

کمیسیون‌های تخصصی هرچه سریع‌تر تشکیل شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، جبار کوچکی‌نژاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ خرداد) مجلس شورای اسلامی، با استناد به مواد ۲۲ و ۳۶ آئین نامه داخلی مجلس در تذکر شفاهی خود، گفت: علیرغم اینکه ۱۹ روز از زمان آغاز به کار مجلس یازدهم می‌گذرد، اما تاکنون کمیسیون‌های تخصصی تشکیل نشده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: اگرچه در ماده ۳۶ نحوه تشکیل کمیسیون‌های تخصصی مشخص شده اما به دلیل تعلل در تشکیل این کمیسیون‌ها صحن علنی نیز معطل مانده است.

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی تذکر این نماینده را وارد ندانست و گفت: امور مجلس طبق آئین‌نامه پیش رفته است، ما علاوه بر اینکه ۴۸ ساعت فرصت دادیم، روز جمعه نیز به اعتراضات رسیدگی کردیم. امروز آخرین فرصت برای اعتراض است و نتایج تا ظهر اعلام می‌شود. فرآیند آئین‌نامه دقیق اجرایی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: