کد خبر: ۸۵۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
تعداد بازدید: ۲۱۷
شینهوآ گزارش داد؛
شینهوآ در گزارشی به تلاش‌های چین و ایران در مقابله با کرونا پرداخت.

همکاری ایران و چین در مقابله با کرونابه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ،  ایران و چین در مبارزه با بیماری همه‌گیر کرونا کمک متقابل ارائه داده‌اند.

در اواسط ماه فوریه و در اوایل شیوع کرونا در چین، ایران برای نشان دادن همبستگی خود با چین ، برج آزادی تهران را روشن کرد و ۳ میلیون ماسک به چین اهدا کرد.

در عوض، چین هم بعد از شیوع کرونا در ایران چندین محموله لوازم پزشکی به ایران تحویل داده است. در تاریخ ۲۹ فوریه، یک تیم پزشکی ۵ نفره چینی در یک ماموریت یک ماهه به ایران سفر کردند تا در مبارزه با بیماری همه‌گیر کمک کنند.

به نقل از شینهوآ، ایران هم اکنون با شیوع گسترده و چشمگیر کرونا مواجه است؛ آمار ۲ هزار و ۴۱۰ مبتلا در یک روز گذشته نگرانی‌ها را بالا برده حتی رئیس جمهور ایران اعلام کرده که «رعایت هشدار ها کاهش یافته و شاید مجبور به اعمال مجدد محدودیت‌ها شویم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: