کد خبر: ۸۴۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱
تعداد بازدید: ۲۰۲
ترامپ در بخش دیگری از پرسش و پاسخ خود با خبرنگاران عنوان کرد که در ابتدای ریاست جمهوری او ایران با بهره مند شدن از مزایای برجام به شدت قدرتمند شده و در ۱۸ مورد با ایالات متحده وارد مناقشه شده بود.

رئیس جمهور آمریکا: ایران می خواهد با من به توافق برسد، اما برخی به آنها می گویند ترامپ در انتخابات بازنده می شود و می توانید با یک فریب خورده (بایدن) توافق کنیدترامپ در کنفرانس خبری کاخ سفید گفت: ایرانی ها می‌خواهند توافق کنند ولی تنها دلیلی که باعث می‌شود این کار را نکنند این است که برخی می‌گویند ترامپ [در انتخابات] بازنده می‌شود و می‌توانید با یک فریب‌خورده توافق کنید».

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»؛ رئیس جمهوری ایالات متحده عصر روز ۳۰ فروردین در کنفرانس خبری کاخ سفید هنگامی که نموداری از آمار جهانی جانباختگان بر اثر کرونا به نمایش درآمد از خبرنگاران حاضر پرسید: آيا واقعا کسی آمار ایران و چین را باور می‌کند؟

ترامپ همچنین در بخش دیگری از پرسش و پاسخ خود با خبرنگاران عنوان کرد که در ابتدای ریاست جمهوری او ایران با بهره مند شدن از مزایای برجام به شدت قدرتمند شده و در ۱۸ مورد با ایالات متحده وارد مناقشه شده بود.

رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد: ایران حالا کشور بسیار متفاوتی شده‌ است.

وی افزود: آنها می‌خواهند توافق کنند ولی تنها دلیلی که باعث می‌شود این کار را نکنند این است که برخی می‌گویند ترامپ [در انتخابات] بازنده می‌شود و می‌توانید با یک فریب‌خورده توافق کنید».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: