کد خبر: ۸۵۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۲۱۵
سلیمی ؛
یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از پایان یافتن امتیازدهی به نمایندگان تا آخر امشب خبر داد.

امتیازدهی به نمایندگان برای حضور در کمیسیون‌های تخصصی تا آخر امشب پایان می‌یابد/ نتیجه نهایی روز دوشنبه اعلام می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی  درباره جلسه امروز اعضای کمیسیون آئین نامه داخلی پیرامون امتیاز دهی به نمایندگان گفت: اعضای هیأت رئیسه و اعضای کمیسیون آئین‌نامه مجلس امروز نشستی را برای تعیین امتیاز برخی مشاغل برگزار کردند.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ اکثریت مشاغل در سیستم امتیازدهی به نمایندگان برای عضویت در کمیسیون‌ها مشخص شده و به صورت موردی برخی مشاغل هستند که امتیاز آنها مشخص نیست. در این جلسه هم ترازی این مشاغل با مشاغل دارای امتیاز مشخص شد و در حال بررسی است.

وی با بیان این‌که نتیجه بررسی اعتراضات نمایندگان درباره امتیازدهی به آنان تا آخر امشب به پایان می‌رسد عنوان کرد: پس از اعلام نتایج، نمایندگان فرصت دارند تا ۲۴ ساعت بعد اعتراض خود را به بررسی‌های انجام شده اعلام کنند و در نهایت روز دوشنبه نتیجه نهایی بررسی‌ها اعلام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: