کد خبر: ۸۴۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
تعداد بازدید: ۳۶۴
باشگاه تراکتور فعالیت های نقل و انتقالاتی را با تمدید قرارداد ستاره های خود استارت خواهد زد.

تراکتور رسما وارد بازار نقل و انتقالات شد
به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، باشگاه تراکتور فعالیت های نقل و انتقالاتی را با تمدید قرارداد ستاره های خود استارت خواهد زد.

طی روزهای گذشته اخبار زیادی درباره مذاکره باشگاه تراکتور با برخی نفرات شاغل در تیم های دیگر برای فصل آینده شنیده شده است. در این باره گفته می شد که تراکتوری ها با چند ستاره لیگ برتری برای لیگ بیستم وارد مذاکره شدند تا بتوانند آنها را به خدمت بگیرند.

این اخبار اما از سوی مدیران و مربیان باشگاه تراکتور تکذیب شد و سایت باشگاه تبریزی نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد تا زمان مشخص نشدن تکلیف لیگ نوزدهم با هیچ بازیکنی وارد مذاکره نخواهند شد.

در چنین شرایطی اما مسئولان تراکتور به دنبال آن هستند تا در اولین گام نقل و انتقالات شان برای فصل بعد با ستاره های کنونی خود تمدید قرارداد کنند. آنها بعد از آنکه قرارداد ساکت الهامی سرمربی شان را تمدید کردند، حالا در اولویت هایشان تمدید با ستاره ها را قرار دادند.

بازیکنانی نظیر اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی در پایان فصل جاری قراردادشان با تراکتور به پایان می رسد که مسئولان تراکتور در صدد هستند قرارداد این ستاره ها و سایر بازیکنان را قبل از پایان فصل جاری تمدید کنند و با تقویت تیم بتوانند برای لیگ بیستم برنامه ریزی کنند. ظاهرا مذاکرات اولیه با نفراتی که قراردادشان تمام شده، صورت گرفته و شاید در روزهای آینده منجر به عقد قرارداد جدیدمیان تراکتور و ستاره های این تیم شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: