کد خبر: ۸۵۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
تعداد بازدید: ۳۲۳
با اینکه بسیاری از تیم‌های لیگ برتری بنابه دلایل مختلف، مخالف آغاز مجدد بازی‌های لیگ برتر بودند، اما در این بین پرسپولیسی‌ها برخلاف اکثر تیم‌های حاضر در فوتبال کشور خیلی سفت و سخت به‌دنبال این بودند که بازی‌ها بار دیگر آغاز شده و آنها بتوانند شانس خود را برای پوکر قهرمانی بیازمایند.
یحیی خواستار حفظ انصاری شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: با اینکه بسیاری از تیم‌های لیگ برتری بنابه دلایل مختلف، مخالف آغاز مجدد بازی‌های لیگ برتر بودند، اما در این بین پرسپولیسی‌ها برخلاف اکثر تیم‌های حاضر در فوتبال کشور خیلی سفت و سخت به‌دنبال این بودند که بازی‌ها بار دیگر آغاز شده و آنها بتوانند شانس خود را برای پوکر قهرمانی بیازمایند.

یکی از دلایل تیم‌های لیگ برتری برای لغو بازی‌ها به خانه‌نشینی طولانی‌مدت بازیکنان و احتمال مصدومیت‌های سنگین برای آنها بر‌می‌گشت و حالا سرخ‌ها که خودشان یکی از دلایل آغاز لیگ بودند مدافع چپ باتجربه خود را به‌دلیل پارگی رباط صلیبی تا 6 ماه در اختیار نخواهند داشت.

با‌معرفت مثل حاجی انصاری

محمد انصاری که به‌خاطر عقاید مذهبی‌اش از پرسپولیسی‌ها لقب حاجی را دریافت کرده، به‌معنای واقعی یکی از بازیکنان اخلاق‌مدار و معتقد فوتبال ایران محسوب می‌شود و این موضوع را نه‌تنها در ظاهر، بلکه در رفتار و اعمالش هم نشان داده است. او در زمان حضور برانکو یکی از آماده‌ترین بازیکنان سرخ محسوب می‌شد و نقش آچار فرانسه پرسپولیس را هم بازی می‌کرد و در مواقع لازم تغییر پست می‌داد تا دست برانکو برای چینش تیمش باز بماند.

انصاری به‌واسطه بازی‌های درخشانی که انجام داد علاوه‌بر اینکه موفق شد چشم کی‌روش را به خودش خیره کند، توانست از یک تیم خوب چینی هم پیشنهاد قابل توجهی دریافت کند و تا آستانه لژیونری هم پیش برود، اما درنهایت قید پیشنهاد خارجی‌اش را زد و با توصیه برانکو تصمیم گرفت تا کارش را در سرزمین سرخ‌ها ادامه دهد و در ادامه هم به‌دلیل بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالاتی پای تیمش و هواداران ایستاد تا نشان دهد به‌معنای واقعی کلمه معتقد است و دوست ندارد دلی را برنجاند.

حمایت پرسپولیسی‌ها و البته گل‌محمدی

بعد از اینکه این بازیکن از ناحیه رباط صلیبی پا دچار آسیب شد، بسیاری از فوتبالیست‌ها و اهالی فوتبال با او ابراز همدردی کرده و با انتشار عکس و جملاتی در فضای مجازی برای بازگشت مجدد او به مستطیل سبز به او روحیه دادند. در این بین همبازیان او در پرسپولیس که می‌دانستند او سال آخر قراردادش را با پرسپولیس سپری می‌کند و در پایان فصل او دیگر عضو پرسپولیس نیست، برای اینکه در این شرایط هوای همبازی خود را داشته باشند در تماس‌هایی با برخی مسئولان باشگاه از آنها خواستند که با توجه به این اتفاق و تعصب انصاری به پیراهن سرخ، همین حالا با شماره 15 تیم‌شان تمدید قرارداد شود تا او بتواند با آسودگی خاطر و روحیه‌ای بالاتر به میادین بازگردد.

در این بین یحیی گل‌محمدی هم به مدیران باشگاه تاکید کرده که برای حفظ انصاری چاره‌ای بیندیشند و با عقد قراردادی جدید با او پاسخ درخور شأنی به زحمات چند ساله این مدافع چپ در پرسپولیس بدهند. شنیده‌ها حاکی از آن است که سرمربی سرخ‌ها در گفت‌وگویی با انصاری به او آرامش خاطر داده که قطعا فصل بعد هم پرسپولیسی است تا به‌نوعی فشار را از روی دوش این بازیکن بردارد.

موضع باشگاه چیست؟

اینکه باشگاه پرسپولیس که قالب آنها را افراد غیر‌فوتبالی تشکیل می‌دهند و شناخت دقیقی از شرایط فوتبالی‌ها ندارند چه موضعی درخصوص تمدید قرارداد این بازیکن خواهند داشت، موضوعی است که بسیار اهمیت خواهد داشت.
دیروز، یکی از افراد نزدیک به باشگاه که نمی‌خواست نامش فاش شود در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «قطعا قبل از هر چیز نظر یحیی اهمیت دارد و باشگاه باید براساس خواسته‌های او اقدام به جذب و تمدید قرارداد بازیکنان کند، اما با توجه به اینکه انصاری برای دومین‌بار از ناحیه رباط صلیبی آن‌هم در یک پا دچار آسیب شده است، این شائبه ایجاد می‌شود که او دیگر نتواند روزهای خوب فوتبالی‌اش را تکرار کند و پس از جراحی هم نتواند بازیکن با کیفیتی برای سرخ‌ها باشد و همین موضوع ممکن است دلیلی شود که این تصمیم یحیی در باشگاه وتو شده یا با این بازیکن تحت شرایط خاص تمدید قرارداد شود. در شرایط مشابه انصاری، بازیکنان دیگری هم وجود داشته و دارند که برخوردهای متفاوتی از سوی باشگاه‌هایشان با آنها صورت گرفته است، به‌طور مثال محسن ربیع‌خواه در پرسپولیس با همین اتفاق روبه‌رو و با فشار برانکو قراردادش تمدید شد، اما این بازیکن برای اولین‌بار بود که از ناحیه رباط صلیبی دچار صدمه شده بود و امید بیشتری به بهبود شرایطش وجود داشت.»

از گوشه و کنار شنیده می‌شود باشگاه تمایل چندانی برای ادامه همکاری با این بازیکن ندارد و البته مثل خیلی دیگر از موارد اینچنینی آنها قطعا وعده و وعیدهای بسیاری به این بازیکن می‌دهند تا افکار عمومی هواداران‌شان را هم آرام کنند، اما در روز عمل به وعده‌ها پا پس می‌کشند.

پزشک پرسپولیس: آسیب‌دیدگی به‌دلیل ضربه بوده نه مصدومیت کهنه!

محمد انصاری باید مدتی را به فیزیوتراپی و یخ‌درمانی بپردازد تا با فروکش کردن ورم پا، بتواند زیر تیغ جراحان قرار گرفته و پای مصدوم خود را جراحی کند. موضوعی که از سوی پزشک پرسپولیسی‌ها اوایل تیرماه برآورد شده و باید تا آن روز این بازیکن موارد خاصی را تحت‌نظر پزشک تیم پشت‌سر بگذارد.

اینکه او مجددا از همان پای آسیب‌دیده مرتبه قبلی دچار آسیب شده، حرف و حدیث‌هایی را ایجاد کرده که پزشک پرسپولیس می‌تواند به آن پاسخ بدهد. او در این باره به «فرهیختگان» گفت: «درست است که انصاری مجددا از ناحیه رباط‌صلیبی پای‌چپ دچار آسیب شده، اما دلیل مصدومیت فعلی ربطی به مصدومیت قبلی ندارد و حرف و حدیث‌ها در این خصوص درست نیست. در مصدومیت قبل، فشار بیش از حد و خستگی بازیکن ناشی از کمبود بازیکن در تیم ایجاد شد، اما این‌بار او به‌دلیل برخورد با سیامک نعمتی آسیب دیده و شاید جای انصاری هر بازیکن دیگری هم حضور داشت این اتفاق برایش رخ می‌داد.»

او ادامه داد: «قطعا پس از جراحـــــی و طول درمان 6 ماهه‌ای که در نظر گرفته شده، انصاری می‌تواند بار دیگر کار خود را آغاز کند و بدون هیچ مشکلی فوتبالش را ادامه دهد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: