کد خبر: ۸۵۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸
تعداد بازدید: ۲۱۱
نخست‌وزیر اسرائیل امروز (دوشنبه) اعلام کرد، به دلیل تهدید خود و اعضای خانواده‌اش در شبکه‌های اجتماعی به پلیس شکایت کرده است. نخست وزیر اسرائیل اضافه کرد، چشم به دریافت یک پاسخ قاطع از جانب پرسنل پلیس به هدف سپردن مسببان تهدید‌ها به دست عدالت دارد. این سومین شکایتی است که این نخست وزیر اسرائیل در عرض چند هفته گذشته در ارتباط با تهدید‌ها ثبت کرده است.

نتانیاهو: من و خانواده ام را به قتل تهدید کرده اندبه گزارش اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در پستی توئیتری ضمن قرار دادن یک سری تصاویر از پست‌هایی که به گفته وی مربوط به تهدید‌ها علیه وی در شبکه‌های اجتماعی هستند نوشت: امروز صبح من شکایتی دیگر را نزد پلیس به دلیل تحریک به قتل من و خانواده‌ام ثبت کردم. اخیرا این تحریک همراه با درخواست آشکار برای کشتن من و اعضای خانواده‌ام خط قرمز را رد کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، نخست وزیر اسرائیل اضافه کرد، چشم به دریافت یک پاسخ قاطع از جانب پرسنل پلیس به هدف سپردن مسببان تهدید‌ها به دست عدالت دارد.

این سومین شکایتی است که این نخست وزیر اسرائیل در عرض چند هفته گذشته در ارتباط با تهدید‌ها ثبت کرده است.

نتانیاهو در اواخر ماه مه، دست به ثبت یک شکایت نزد پلیس از بابت مطرح شدن چند سری تهدیدات علیه خود و خانواده‌اش زده بود. بر اساس اعلام برخی رسانه‌ها پلیس مردی ۳۹ ساله را به اتهام تحریک به خشونت علیه نتانیاهو دستگیر کرده است.

در تاریخ اول ژوئن نتانیاهو مجور به ثبت یک شکایت جدید علیه مردی شد که گفته شده " دقیقا توصیف کرده که چطور برای کشتن او و اعضای خانواده‌اش برنامه‌ریزی کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: