کد خبر: ۸۴۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
تعداد بازدید: ۲۰۹
یک رسانه اسرائیلی از احتمال امضای توافقی بین دو حزب رقیب در فلسطین اشغالی برای تشکیل کابینه فراگیر خبر داده است.

هاآرتص: امضای توافق بین گانتز و نتانیاهو برای نخست وزیر چرخشی اسرائیلبه گزارش خبرداغ ، احزاب نتانیاهو و گانتز توافقی برای تشکیل کابینه فراگیر امضا می‌کنند
یک رسانه اسرائیلی گزارش داده حزب آبی و سفید به ریاست «بنی گانتز» و حزب لیکود به ریاست «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم امروز دوشنبه توافقی برای تشکیل کابینه فراگیر امضا خواهند کرد.

روزنامه اسرائیلی هاآرتص نوشته نمایندگان دو حزب بعد از امضای این توافقنامه پیشبرد قانونی را که خواستار چرخشی شدن نخست‌وزیری میان نتانیاهو و گانتز است آغاز خواهند کرد.

در این توافق تصریح شده نتانیاهو ابتدا سمت نخست‌وزیری را در دست خواهد گرفت و پس از مدتی استعفا خواهد کرد تا گانتز جانشین او شود.

حزب لیکود بعد از امضای این توافقنامه توافقنامه‌های دیگری با سایر جناح‌های راست‌گرا امضا کرده و خواستار پیشبرد این طرح نخست‌وزیری چرخشی در کنست (پارلمان اسرائیل) خواهد شد.

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: