کد خبر: ۸۵۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
تعداد بازدید: ۸۵۹
قاضی‌زاده در صحن مجلس:
نائیب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان نیروهای مسلح باید تکلیف موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را مشخص و گزارش آن را به نمایندگان مردم در قوه مقننه ارائه کنند.

سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان نیروهای مسلح تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را مشخص کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۸ خرداد) مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ارائه گزارش صورت گرفته از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی، گفت: موضوع درآمدهای غیرنفتی و پایداری این مهم، از جمله دغدغه‌های مجلس یازدهم است. از این رو با توجه به شرایط بین‌المللی و مشکلات داخلی امید است دولت برنامه مدونی برای تامین درآمدهای پایدار به قوه مقننه ارائه کند. البته برنامه مدونی که مبتنی بر آینده فروشی، استقراض و فروش گسترده دارایی‌ها نباشد و شفافیت در آن مشهود باشد.

نائیب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین عملکرد سازمان خصوصی‌سازی و آینده بازار بورس از دیگر دغدغه‌هایی بود که نمایندگان در مجلس یازدهم داشتند لذا وزیر مربوطه در این خصوص گزارشی را ارائه کرد. در واقع نمایندگان نگران هستند به نام کسب درآمد برای بودجه، شاهد فروش اموال و دارایی‌های دولت باشیم.

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیگر دغدغه‌های نمایندگان در قوه مقننه، افزود: ساماندهی مالیات‌ها و معافیت‌های مالیاتی از دیگر موضوعات مهم محسوب می‌شود؛ معافیت‌های مالیاتی رشد داشته در حالیکه با توجه به شرایط کنونی اقتصاد این موضوع باید تعدیل شود. مجلس یازدهم به طور جدی تاکید بر شفافیت و مبارزه با فساد دارد از این رو باید شاهد شفافیت عملکرد در حوزه گمرک، سازمان خصوصی‌سازی، بانک‌ها و دیگر مجموعه‌هایی باشیم که امکان بروز فساد در آن‌ها وجود دارد. بنابراین از مسئولان درخواست می‌شود برنامه مدونی برای شفاف‌سازی در این زمینه به قوه مقننه ارائه دهند.

وی با اشاره به مطالبه فعالان اقتصادی در شرایط رکودی، گفت: به نظر می‌رسد نیاز به در نظر گرفتن برخی مسائل مانند استمهال وام برای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی وجود دارد تا این افراد بتوانند واحدهای تولیدی خود را سرپا نگه دارند.

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون بودجه سال جاری و اهمیت اجرای مفاد آن از سوی دولتمردان، تصریح کرد: در بخشی از بودجه مقرر شد ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار بگیرد که این موضوع هنوز محقق نشده و در واقع به بهانه‌ای برای انجام ندادن وظیفه قانونی در خصوص بازنشستگان تبدیل شده است.

نماینده مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان نیروهای مسلح باید تکلیف موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان را مشخص و گزارش آن را به نمایندگان مردم در قوه مقننه ارائه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
1
شخص سرمایه داری رفت قبرستان گفته بود بجز جمیع کارگران فاتحه الصلواتاین حال روز بازنشستگان است در حکومت اسلام از نوع ناب محمدی غزه آباد بشه
معلول از کار افتاده
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
1
سلام علیکم ای امید مستضعفان این دیار (معلولین و بازنشستگان و مستمری بگیر های تامین اجتماعی )
اقا یا بصراحت دولت دیواری از دیوار ما کوتاه تر گیر نیاورده هر بلای دلش بخواد سر ما میاره از مجلس سابق وکیل الدوله هیچ امیدی نداشتیم و باسیلی صورت خود را قرمز میکردیم .
فقط این را میگم(بخدا نمیتوانیم از پس زندگی نسبتا آرام برخوردار باشیم )
قسمتون میدیم حقوق ما هم یکسان کنید و از این فلاکت نجاتمون بدین .
(الا من ناصر ینصرنا)
بازنشستگان لشکری و کشوری
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
0
باسلام خدمت نماینده دلسوز و انقلابی ملت سید بزرگوار کار آقای نوبخت یقین بدانید یکروز پس از پایان دولت روحانی به وعدم توجه به منویات مقام معظم رهبری در اجرای همسان سازی کامل حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری با شاغلین وحل مشکلات معیشتی مردم متناسب با گرانی افسار گسیخته و تبعیض وبی عدالتیها گفتار درمانی دولت ونوبخت وعدم توجه اقزایش یارانه‌ها متناسب با گرانی افسار گسیخته و تبعیض وبی عدالتیها محاکمه میشود پس دریک اقدام انقلابی طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری با شاغلین وحل مشکلات معیشتی مردم متناسب با گرانی افسار گسیخته و تبعیض وبی عدالتیها استیضاح ووزیر دفاع امیر حاتمی به اتهامات فوق مماشات بادولت و بازی بازندگی آین قشر باطرح ۳فیوریت وارد عمل شوید اجرتان با قرآن ناطق فوری منتظریم بدادمان برسید توراخدا کاری کنید این خواسته ها قانون برنامه ششم توسعه تورم صدرصد ی گرانی فقر فحشاء اسیب امنیتی اجتماعی را دربین بازنشستگان لشکری و کشوری و مردم ایجاد وهمسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و باشاغلین تیرما امسال اجرای شود‌ انشاالله خدا وند متعال آقا ریس قوه قضائیه ملت ایران پشتیبان شما نمایندگان انقلابی هستن منتظریم فوری فوری انشاالله
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: