کد خبر: ۸۵۳۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
تعداد بازدید: ۱۸۹
برایان هوک در اظهاراتی کاملا مداخله‌جویانه خواستار آزادی فعالان محیط زیستی در ایران شد.

اظهارات مذاخله‌جویانه برایان هوک درباره وضعیت یک زندانی محیط‌زیستی در ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، «برایان هوک» رئیس گروه اقدام ایران در توییتر وزارت خارجه آمریکا در اظهاراتی کاملا مداخله‌جویانه گفت: ایالات متحده از فعالان و مدافعان محیط‌زیست در سراسر جهان می‌خواهد تا به صدها فعال محیط زیست، پژوهشگر و استاد دانشگاه از ۷۳ کشور که خواستار آزادی مراد طاهباز فعال محیط زیستی از سوی ایران شده‌اند، بپیوندند.

هوک در اظهاراک مضحک خود ادعا کرد: او در زندان به مراقبت‌های پزشکی لازم دسترسی ندارد و در معرض ابتلا به کرونا نیز قرار دارد. ما نمی‌توانیم اجازه ماندن او در زندان را دهیم.

این اظهارات بی‌اساس در حالی مطرح می‌شود که آمروریکا در پی کشته شدن یک سیاهپوست به دست پلیس این کشور روزهاست که با تظاهرات و اعتراض گسترده مردمش مواجه است و مقام‌های آمریکا به جای پاسخ‌گویی در زمینه رعای حقوق بشر در کشور مدعی آزادی ترجیح می‌دهند با اظهارات مداخله‌جویانه خود افکار عمومی مردم آمریکا و جهان را از بی‌کفایتی مسئولان کاخ سفید منحرف کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: