کد خبر: ۸۵۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
تعداد بازدید: ۴۴۷
محمد نادری در میانه فصل هجدهم لیگ برتر به پرسپولیس پیوست و به عنوان مدافع چپ ضمن ارائه نمایش‌های فوق‌العاده در سومین قهرمانی سرخ‌ها در لیگ برتر نقش ایفا کرد....

نادری از پرسپولیس جدا می شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایران ورزشی ، نادری در شروع فصل جاری و تا زمانی که کالدرون در رأس کار بود با بی‌مهری‌هایی از سوی این مربی آرژانتینی مواجه شد و بعضاً با نیمکت‌نشینی و تغییر پست از فرم فصل قبلش فاصله گرفت.با حضور یحیی گل‌محمدی و کادر فنی جدید هم شرایط برای نادری تغییر چندانی نکرد. با اینکه یحیی در تراکتور سرمربی نادری بوده و به خوبی این مدافع و خصوصیات فنی‌اش را می‌شناخت اما  باز هم انصاری به او ترجیح داده شد.


یحیی در دو بازی ابتدایی حضورش مقابل تراکتور و صنعت نفت از نادری استفاده نکرد و در دربی به این مدافع در۳۰دقیقه پایانی میدان داد. بعد از آن قرار بود نادری مقابل سپاهان در ترکیب اصلی باشد که حریف به زمین نیامد. نادری در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل بازی کرد اما انگار عملکردش  طوری نبود که یحیی را متقاعد کند و در دیدار با شارجه باز هم انصاری به عنوان مدافع چپ به زمین رفت.


در آخرین بازی برگزار شده پرسپولیس مقابل شهرخودرو اما سرانجام شماره ۲۸ سرخ‌ها در ترکیب اصلی قرار گرفت و برای اولین بار در تیم یحیی  و در لیگ برتر فیکس شد تا این احتمال به وجود بیاید که گل محمدی قصد دارد از این بازیکن و انصاری به صورت تناوبی و بسته به شرایط بازی استفاده کند.


محمد نادری  اما هنوز بازیکن کورتریک به حساب می‌آید و طی یک سال و چند ماه اخیر به عنوان بازیکن قرضی برای پرسپولیس بازی کرده است.او دو فصل دیگر با کورتریک قرارداد دارد اما روز ۳۰ ژوئن (۱۰ تیرماه) دوران حضور قرضی این بازیکن در پرسپولیس به پایان خواهد رسید. در واقع  قبل از رسیدن به این مدت که کمتر از یک ماه دیگر خواهد بود مدیران پرسپولیس باید با مدیران باشگاه بلژیکی مذاکره کرده و در صورت تمایل باشگاه این بازیکن را حفظ کند.


یحیی گل محمدی چندین بار اعلام کرده  ۹۰ درصد بازیکنان فعلی‌اش را می‌خواهد و بعید است راضی به جدایی بازیکن مستعد، جوان و توانمندی مثل نادری باشد. از سوی دیگر از آنجایی که نادری بازیکن جوانی است و هنوز ۲۴ سالش نشده مدیر برنامه او تلاش دارد برایش در اروپا تیمی پیدا کند که اگر شرایط برای ماندن در پرسپولیس مهیا نشد، قصه تلخ کورتریک برای این بازیکن تکرار نشود.

 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: