کد خبر: ۸۴۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
تعداد بازدید: ۳۰۷
خاطرتان باشد چند هفته پیش سیدجلال حسینی، احمد نوراللهی، شجاع خلیل زاده و کمال کامیابی‌نیا به دیدار مهدی رسول‌پناه و مهرداد هاشمی رفته و صحبت‌هایی انجام دادند. پس از آن جلسه سیدجلال حسینی پستی حمایتی از مدیران باشگاه در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت و به عنوان کاپیتان از سایر بازیکنان پرسپولیس هم خواست آن پست حمایتی را منتشر کنند!

شجاع و یارانش پست سفارشی باشگاه را پاک کردند!به گزارش خبرداغ، از قرار معلوم در آن جلسه وعده‌هایی به سرخپوشان داده شد که هیچ یک تا الان عملی نشده است. با توجه به همین مسئله نفراتی، چون خلیل‌زاده، بیرانوند، علیپور، کامیابی‌نیا، رسن، نادری، انصاری، شیری، عالیشاه و نوراللهی تصمیم گرفتند در یک اقدام مشترک پست اشاره شده را از صفحه اینستاگرام خود پاک کنند! این در حالی است که هم‌اکنون فقط نفراتی، چون سیدجلال حسینی، مهدی ترابی، وحید امیری، محسن ربیع‌خواه و افشین پیروانی پست حمایتی از مدیران فعلی را روی صفحه رسمی‌شان دارند. این موضوع نشان می‌دهد اکثر بازیکنان پرسپولیس صبرشان در مورد مدیران فعلی باشگاه تمام شده و منتظر عملی شدن وعده‌ها هستند. به نظر می‌رسد این شکاف عمیق محصول مدیریتی باشد که چیزی اضافه‌تر از مدیران قبلی نداشته و در درآمدزایی نیز ناکام بوده است.
این تازه شروع ماجراست و اگر فردا یا پس‌فردا بعد از فروکش کردن بحران کرونا دیدید و شنیدید پرسپولیسی‌ها اعتصاب کرده و حاضر به تمرین نیستند چندان تعجب نکنید!

 

منبع خبر : خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: