کد خبر: ۸۵۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
تعداد بازدید: ۲۲۸
قیمت ها امروز در بازار طلا، سکه و دلار سیر صعودی را در پیش گرفتند و تنها دلار در صرافی ها افت قیمت را تجربه کرد.

قیمت طلا و سکه، امروز ۱۲ خرداد ۹۹به گزارش خبرداغ به نقل از  دنیای اقتصاد، قیمت ها امروز در بازار طلا، سکه و دلار سیر صعودی را در پیش گرفتند و تنها دلار در صرافی ها افت قیمت را تجربه کرد.

آخرین نرخ اونس طلا
امروز هر اونس طلا خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، هر اونس طلا که ۲ روز پیش تا ۱,۷۲۹ (یک هزار و هفتصد و بیست و نه ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۰۱ ژوئن ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۷۷ درصدی به ۱,۷۴۳ (یک هزار و هفتصد و چهل و سه ) دلار رسید.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز
قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۷۳۰,۲۰۰ (هفتصد و سی هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۴۷ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۲۴ عیار امروز
هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۱.۴۷ درصدی، از ۹۵۹,۲۰۰ (نهصد و پنجاه و نه هزار و دویست ) تومان به ۹۷۳,۶۰۰ (نهصد و هفتاد و سه هزار و ششصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار
در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۴۲۰۰۰ تومان افزایش، ۳,۱۶۰,۰۰۰ (سه میلیون و یکصد و شصت هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سکه در بازار تهران
امروز قیمت سکه در بازار تهران به ۷,۴۱۰,۰۰۰ (هفت میلیون و چهارصد و ده هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۳ درصدی داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: