کد خبر: ۸۵۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
تعداد بازدید: ۳۰۰
رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: بازار طلا و سکه امروز مقداری نوسان داشته و قیمت‌ها نسبت به روز گذشته روند افزایشی داشته است.

واکنش رئیس اتحادیه به افزایش قیمت طلا و سکه در بازاربه گزارش خبرداغ ، ابراهیم محمدولی با اشاره به آخرین وضعیت طلا و سکه، گفت: بازار طلا و سکه امروز نسبت به روز گذشته روند افزایشی داشته است.

 

رئیس اتحادیه طلا و جواهر بیان کرد: این افزایش قیمت طلا و سکه چشمگیر نبوده و معمول و منطقی بوده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلا و سکه ۷۲۰ هزار تومان معامله شد که دیروز در مقطعی به ۷۱۰ هزار تومان رسید.

این مقام مسئول ادامه داد: یک مثقال طلای ۱۷ عیار آب شده امروز در بازار ۳ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان معامله شد. امروز در داد و ستد‌ها یک قطعه سکه طرح جدید ۷ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان، یک قطعه سکه طرح قدیم ۷ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و ۹۰ هزار تومان معامله شد.

محمدولی گفت: نوسانات بازار طلا و سکه جزئی بوده است و در این ۲ روز شاهد کاهش یا افزایش قیمت چشمگیر در بازار نبودیم. یکی از علت‌های افزایش قیمت طلا و سکه نوسانات اونس جهانی و افزایش داد و ستد‌ها در بازار بود. اینطور که مشخص است بازار طلا و سکه روند التهابی ندارد و شاهد آرامش در این بازار هستیم.

این مقام مسئول در خصوص شکایت مردمی در خصوص کلاهبرداری برخی از طلا فروشی ها، گفت: مردم در هر صورت اگر شکایتی از طلا فروشان داشته باشند، می‌توانند به اتحادیه مراجعه و به آن سریعا رسیدگی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: