کد خبر: ۸۵۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
تعداد بازدید: ۲۰۷
مسئولان برای ناامید کردن مردم به نظام برنامه دارند؟
نماینده زابل، زهک و هیرمند در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت سر به فلک کشیده خودرو، اجاره و مسکن چه توجیهی دارد؟ به نظر می‌رسد برخی از مسئولان برای ناامید کردن مردم از نظام برنامه دارند.

گرانی امان مردم را بریده/ قیمت سر به فلک کشیده خودرو و مسکن چه توجیهی دارد؟به گزارش خبرداغ ، حبیب‌الله دهمرده در جلسه علنی امروز(یکشنبه) یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تطق میان دستور خود در تذکری به وزارت امور خارجه گفت: در رابطه با شیطان بزرگ، فرانسه و انگلستان که با مردمان خود به روش‌های قرون وسطایی برخورد می‌کنند به وظیفه ذاتی خود عمل کنید، چرا این همه انفعال؟

نماینده زابل در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مورد مجلس گفت: مردم از این مجلس ولایی انتظار دارند که به مشکلات انباشته شده آن‌ها رسیدگی شود. ضرورت دارد با روش‌های علمی، تعامل و همدلی از این فرصت الهی در مسیر خدمت بی‌منت به مردم استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه «گرانی امان مردم را بریده است» اظهار کرد: قیمت سر به فلک کشیده خودرو، اجاره مسکن و مسکن چه توجیهی دارد؟ به نظر می‌رسد برخی از مسئولان برای ناامید کردن مردم به نظام برنامه دارند.

دهمرده از مسئولان و وزراء خواست که در صحن مجلس حضور پیدا کرده و گزارشی از عملکرد خود ارائه کنند گفت: اگر مجلس به وظیفه ذاتی خود عمل کنند درصد قابل‌توجهی از مشکلات حل خواهد شد. مسائل فرهنگی، پیر شدن جمعیت خانواده و سبک نادرست زندگی، حاشیه‌نشینی، تبعیض، اشرافی‌گری و توزیع ناعادلانه منابع از چالش‌های جدی امروز کشور است.

نماینده زابل در مجلس در پایان نطق خود ضمن تشکر از اقدامات قوه قضاییه، گفت: ضرورت دارد با چند دانه درشت مفسد اقتصادی برخورد جدی شود. در برخورد با آنها شبیه مرحوم خلخالی عمل کنید.

 
ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: