کد خبر: ۸۵۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
تعداد بازدید: ۵۵۸
مدافع برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش بی‌صبرانه منتظر از سرگیری بازی‌های لالیگا هستند.

مارسلو: بی‌صبرانه منتظر از سرگیری بازی‌ها هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم، مسابقات لالیگای اسپانیا که از تاریخ 12 مارس (22 اسفند) در نتیجه شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده است، به گفته خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ اسپانیا از تاریخ 11 ژوئن (پنحشنبه 22 خرداد) با انجام دیداری بین تیم‌های سویا و رئال بتیس پشت درهای بسته از سرگرفته خواهد شد. در حال حاضر بارسلونا با دو امتیاز برتری نسبت به رئال مادرید، در صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار دارد.

مارسلو در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی باشگاه رئال مادرید گفت: ما هرگز چنین زمان طولانی را بدون تمرین کردن در زمین تجربه نکرده بودیم و رؤیای‌مان برای بازی کردن، از روزی که بازی‌های به حالت تعلیق درآمده، روز به روز در حال پیشرفت است. حالا برای بازگشت به میادین نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و بی‌صبرانه منتظر از سرگیری بازی‌ها هستیم.

وی افزود: این شرایط متفاوت از چیزی بود که ما به آن عادت داشتیم، اما باید نکات مثبتی را از آن بگیریم و حالا به کارهای روتین خود عادت کنیم. شاید شرایط همانند چیزی که ما در گذشته به آن عادت داشتیم، نباشد، اما همه چیز خوب است. ما سلامت هستیم و جلسات تمرینی در بازگرداندن ریتم ما شگفت‌انگیز بوده است.

مدافع برزیلی کهکشانی‌ها ادامه داد: ما مدت طولانی بود که به توپ ضربه نزده بودیم و وقتی در این شرایط به زمین بازمی‌گردید، کمی در زدن ضربات به توپ با مشکل روبه‌رو می‌شوید، اما حالا بی‌صبرانه منتظر بازی کردن هستیم.

مارسلو این فصل در 18 بازی برای سفیدپوشان مادریدی به میدان رفته که از این بین 10 بازی در لالیگا بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: