کد خبر: ۸۴۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۴۹۷
اتحادیه بازیکنان لالیگا با طرح پیشنهادی لالیگا برای شروع تمرینات در ماه می‌ و سپس ادامه بازی‌ها از ماه ژوئن مخالفت کرد.

کاپیتان‌های لالیگا: نه تمرین می‌کنیم و نه بازی!به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، اتحادیه بازیکنان لالیگا با طرح پیشنهادی لالیگا برای شروع تمرینات در ماه می و سپس ادامه بازی ها از ماه ژوئن مخالفت کرد.

پس از توافق لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا برای به اتمام رساندن فصل 20-2019 و اینکه تیم ها پیش فصلی سه هفته ای را قبل از شروع مجدد بازی ها انجام دهند، اتحادیه بازیکنان لالیگا شب گذشته جلسه ای تشکیل دادند تا در این مورد به بحث و گفت و گو بنشینند.

چند روز پیش جلسه ای مشابه بین کاپیتان های تیم های دسته دوم اسپانیا برگزار شد و شب گذشته کاپیتان های تیم های لالیگا به غیر از سرخیو راموس و لیونل مسی در جلسه ای گرد هم آمدند. رئیس اتحادیه، "داوید آگانسو"، در مورد نتیجه جلسه به کادنا سر گفت که بازیکنان تابع تصمیمات دولت و مسئولان بهداشت هستند و هر زمان که وضعیت قرمز برداشته شود، حاضر به بازگشت به تمرینات خواهند بود.

بازیکنان لالیگا اعتمادی به طرح پیشنهادی لالیگا ندارند و تا پیش از تمام شدن خطر کرونا قصد تمرین و بازی ندارند. آنها طرح پیش فصل سه هفته ای را نیز خطرناک می دانند. در این جلسه به خصوص کاپیتان های تیم های قعر جدول تمایلی برای بازگشت به تمرینات از خود نشان نمی دادند و حامی نیمه تمام ماندن فصل هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: