کد خبر: ۸۵۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
تعداد بازدید: ۲۴۹
رئیس دپارتمان تیم های ملی می گوید: بر اساس اطلاعاتی که به صورت شفاهی از منابع مطلع در فیفا و کمیته مسابقات AFC دریافت شده فیفا به دنبال برگزاری ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی در ماه های سپتامبر و اکتبر؛ است با این وجود تصمیم نهایی در خصوص اعلام برنامه مسابقات با بررسی شرایط کشورهای مختلف جهان و وضعیت کنترل بیماری کرونا اتخاذ خواهد شد.

فیفا به دنبال برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی آسیا در شهریور و مهربه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، ویروس کرونا برگزاری رقابت های فوتبال در کشورهای مختلف ر ا تحت تاثیر قرار داده و حالا فدراسیون جهانی فوتبال نیز با مشکلات زیادی مواجه شده و باید در این شرایط برای برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر و همینطور جام کنفدراسیون ها نیز تصمیم گیری کند.

در شرایطی که هنوز تاریخ برگزاری لیگ ایران مشخص نیست و خیلی از روز 29 خردادماه به عنوان تاریخ احتمالی مسابقات حرف می زنند، مهدی خراطی رئیس دپارتمان تیم های ملی در این خصوص اینطور گمانه زنی کرده است: بر اساس اطلاعاتی که به صورت شفاهی از منابع مطلع در فیفا و کمیته مسابقات AFC دریافت شده فیفا به دنبال برگزاری ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی در ماه های سپتامبر و اکتبر؛ است با این وجود تصمیم نهایی در خصوص اعلام برنامه مسابقات با بررسی شرایط کشورهای مختلف جهان و وضعیت کنترل بیماری کرونا اتخاذ خواهد شد.

تیم ملی ایران در چارچوب مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های 2023 چینف چهار دیدار حیاتی برابر تیم های هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق را پیش رو دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: