کد خبر: ۸۴۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
تعداد بازدید: ۲۱۵
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ قرار بود از ۱۲ سپتامبر تا ۴ اکتبر به میزبانی لیتوانی برگزار شود که به علت شیوع ویروس کرونا، برگزاری این رقابت‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

احتمال تعویق رقابت‌های جام‌جهانی فوتسال ۲۰۲۰ قوت گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل ازدانشجو، به مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ قرار بود از ۱۲ سپتامبر تا ۴ اکتبر به میزبانی لیتوانی برگزار شود که به علت شیوع ویروس کرونا، برگزاری این رقابت‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اطلاعیه‌ای را در خصوص زمان برگزاری و به تعویق افتادن رقابت‌های مختلف فوتبال و فوتسال منتشر کرده است که در بخش مربوط به مسابقات جام جهانی فوتسال اعلام کرده است که «مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ لیتوانی قرار بود در سپتامبر ۲۰۲۰ تا پایان آوریل (۱۱ اردیبهشت) برگزار شود که ما در مورد تاریخ جدید برای تعویق احتمالی این بازی ها تصمیم‌گیری می‌کنیم.»

مسابقات جام جهانی فوتسال در حالی قرار است برگزار شود که رقابت‌های انتخابی این مسابقات در قاره آسیا هنوز برگزار نشده و به مردادماه موکول شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: