کد خبر: ۸۵۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
تعداد بازدید: ۱۸۹
رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران گفت: ستاد مقابله با کرونا در برخی استان‌ها مجوز بازگشایی نمایشگاه‌ها را صادر کرده و رویداد‌های نمایشگاهی آنان از اواخر خردادماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهند شد.

آغاز رویداد‌های نمایشگاهی از اواخر خردادماه در برخی استان‌هاعلی یارمحمدیان اظهار داشت: ستاد مقابله با کرونا در برخی استان‌ها مجوز بازگشایی نمایشگاه‌ها را صادر کرده و رویداد‌های نمایشگاهی آنان از اواخر خردادماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهند شد.

به گزارش  خبرداغ به نقل از فارس، رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران ادامه داد: دانشگاه‌های علوم پزشکی برخی استان‌ها با همکاری شرکت‌های نمایشگاهی، پروتکل‌های بهداشتی برای مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه‌ها را تدوین کرده‌اند و بر این اساس مقدمات لازم برای از سرگیری رویداد‌های اقتصادی فراهم شده است.

وی تصریح کرد: از جمله مهمترین موارد بهداشتی تعیین شده، استفاده از ماسک، ضدعفونی نمودن دست‌ها و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی در سالن‌های نمایشگاهی است که با همکاری شرکت‌ها و مجریان نمایشگاهی قابل تحقق است.

یارمحمدیان تصریح کرد: باید بپذیریم که برپایی نمایشگاه‌ها، سریع‌ترین راه برای بهبود اقتصادی است و درصورت توجه بیشتر دولت و وزارت صمت به سایت‌های استانی، تسهیل امور آنان و قرار دادن نمایشگاه‌ها در فهرست مشاغل آسیب‌پذیر، نمایشگاه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن رونق را به اقتصاد بازمی‌گردانند و به اشتغال کشور کمک می‌کنند.

رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران بیان داشت: نمایشگاه‌ها با ماهیت و قدرتی که دارند می‌توانند مکانی باشند تا تولیدکنندگان بازار‌های مصرف جدید خود را بیابند و مصرف‌کنندگان نیز با مزیت کالا‌های مختلف آشنا شوند.

وی در پایان بیان داشت: لازم است اهمیت برپایی نمایشگاه‌های تجاری در دوران پساکرونا جدی گرفته شود تا اقتصاد، فعالان اقتصادی و کسب‌وکار‌های مختلف نفسی تازه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: