کد خبر: ۸۵۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
تعداد بازدید: ۳۴۵
در حال حاضر مشکل اصلی هافبک عراقی پرسپولیس، پیدا نکردن بلیت پرواز بغداد به تهران است.

خبری بد برای پرسپولیسی ها ؛ ستاره محبوب یحیی در آستانه جدایی از سرخپوشان + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  به‌نظر می‌رسد با مجوز ستاد مقابله با کرونا در ورزش و سازمان لیگ، تمرینات تیم‌های باشگاهی به‌زودی دوباره از سر گرفته شود و بازیکنان خارجی تیم‌ها باید به ایران بازگردند. یکی از این بازیکنان بشار رسن ، ستاره خط میانی پرسپولیس است. هافبکی عراقی که گفته می‌شود به دلیل مشکل مالی حاضر نیست در تمرینات شرکت کند، اما ظاهراً این موضوع حل شده است.

 

مدیران پرسپولیس وعده داده‌اند پول قرارداد بشار رسن را پرداخت کرده و دریافتی او را به سایر بازیکنان این تیم برسانند. در حال حاضر مشکل اصلی   رسن‌، پیدا نکردن بلیت پرواز بغداد به تهران است. رسن این مسئله را به اطلاع مسئولان و دست‌اندرکاران باشگاه پرسپولیس رسانده و پیغام داده شاید کمی دیرتر به تهران بازگردد.

 

 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: