کد خبر: ۸۵۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
تعداد بازدید: ۳۷۹
روابط عمومی شهرداری تهران، در اقدامی قابل تقدیر با شیوه‌ای متفاوت با نصب یک پلاکادر هفته روابط عمومی را به روابط عمومی بانک ایران زمین تبریک گفت.

اقدام قابل تقدیر شهرداری تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، این اقدام شهرداری تهران موجب شد این چند خط برای مخاطبین آگاه بانک ایران زمین، نوشته شود.
واقعیت این است که بزرگان زیادی آمدند و رفتند و سالها تلاش کردند تا سازمانها با اهمیت این حوزه آشنا شوند. مفهومی که هنوز در کشور ما با بازاریابی، تبلیغات، رسانه، ارتباط با مشتریان و غیره اشتباه گرفته می‌شود؛ مفهومی که همه اینها را در خود جای می‌دهد.
در این چند خط نه قصد داریم روابط عمومی نوین را بشناسانیم، نه دنبال ارایه مفهومی جدید در این حوزه هستیم.
از نگاه ما روابط عمومی در یک سازمان محدود به در و دیوار و پرسنل واحد روابط عمومی نیست. در واقع از نظر ما روابط عمومی مخاطبین آگاهی هستند که ما را همراهی می‌کنند و به سازمان ما هویت و جان می‌بخشند.
روابط عمومی هیچگاه جدا از مخاطب نبوده، اما امروز تکنولوژی به این موضوع جامعه عمل پوشانده و مخاطبین را در جایگاه روابط عمومی قرار داده است.
تعامل بدون واسطه سازمانها با مخاطبین در راستای بهبود خدمات و محصولات و نقش آفرینی مخاطبین در رشد یک سازمان، مهمترین تغییری است که دنیای امروز به ما هدیه داده است.
پس ما این روز را به مخاطبین آگاهمان تبریک میگوییم، امروز روز شماست، شما که ما را در تبلور شعار "ایران زمین خانه ماست" همراهی کردید. روزتان مبارک

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: