کد خبر: ۸۵۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
تعداد بازدید: ۲۴۷
دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه خبر داد؛
دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه گفت: به زودی کمیته‌های تخصصی متناسب با حوزه دامپروری و کشاورزی تشکیل خواهد شد و تلاش خواهیم کرد تا شرایط دیدار با ریاست محترم قوه قضاییه با فعالان حوزه دامپروی و کشاورزی را فراهم کنیم.

تشکیل کمیته‌های تخصصی برای حمایت از فعالان حوزه دامپروری و کشاورزیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدباقر الفت، دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در نخستین نشست صمیمانه با مسئولان و فعالان حوزه دامپروری و کشاورزی کشور با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: امیدوارم این نشست ها که با هدف همفکری و هم‌اندیشی برای حمایت‌های قضایی برگزار می‌شود بتواند بخشی از مشکلات و مسائل موجود را برطرف کند.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه اعلام کرد: به زودی کمیته‌های تخصصی متناسب با این حوزه تشکیل خواهد شد و تلاش خواهیم کرد تا شرایط دیدار با ریاست محترم قوه قضاییه با فعالان حوزه دامپروی و کشاورزی را فراهم کنیم.

الفت با بیان اینکه ازجمله تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه؛ رعایت اخلاق حرفه ای قضات و رعایت حقوق شهروندی است گفت: تشکل های کشاورزی و دامداری نیز باید مطالبه گری کنند تا به نتیجه مطلوب برسند. وی با بیان اینکه تلاش می کنیم تا احکام متناسب با نیازها وحقایق باشند، افزود: باید به عینیت ها و واقعیت ها توجه کنیم و به صورت مشترک تلاش کنیم تا مشکلات را برطرف کنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه افزود: باید برنامه ریزی کنیم قضات دادگاه های تخصصی با مسائل این حوزه آشنا شوند و سطح اطلاعات آنها را بالا ببریم.

دبیرستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه گفت: بخش کشاورزی و دامداری و قوه قضاییه باید با تعامل بیشتر نسبت به شناخت نقشه فعالیت یکدیگر اقدام کنند.

به منظور اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مورخ ۲۹/ ۱۱/ ۱۳۹۲ و قانون نحوه پی گیری تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مصوب مجلس شورای اسلامی مورخ ۰۵/ ۰۳/ ۱۳۹۴، ریاست قوه قضاییه، در چارچوب وظایف و اختیارات«دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه‌قضاییه» را ابلاغ کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: