کد خبر: ۸۴۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
تعداد بازدید: ۲۰۹
معاون اجتماعی قوه قضائیه خبر داد؛
دبیر ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و معاون اجتماعی قوه قضائیه گفت: دادگستری استان زنجان و دبیرخانه ستاد استانی با انجام پیگیری های مستمر سه واحد صنعتی (روغن نباتی جهان،کوک بافت خرمدره و نیکان شهد بارز) را از وضعیت کاملا تعطیل به چرخه تولید و فعالیت مجدد برگرداند.

بازگشت سه واحد صنعتی به چرخه تولید در زنجانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدباقر الفت در راستای وظایف ستادهای استانی پیگیری اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه، که رفع موانع تولید و فعال سازی واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل از طریق حل و فصل مشکلات این واحدها به ویژه مشکلات حقوقی و قضایی آنها است، از بازگشت سه واحد صنعتی به چرخه تولید خبر داد.

دبیر ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: شرکت روغن نباتی جهان، که به علت مشکلات عدیده از جمله مطالبات طلبکاران و مشکلات مدیریتی به وضعیت تعطیل درآمده بود، شرکت کوک بافت خرمدره که به علت ورشکستگی در مرحله تصفیه قرار داشت و شرکت نیکان شهد بارز که به علت طلبکاران و توقیف اموال تعطیل شده بود، در حال حاضر از وضعیت تعطیلی خارج شده‌اند.

معاون اجتماعی قوه قضاییه با بیان اینکه ستاد استانی از تعطیلی شرکت ایران ترانسفو، به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی استان نیز جلوگیری کرد، گفت: شرکت ایران ترانسفو به علت مشکلات مدیریتی که یکی از سهامداران عمده برای این مجموعه ایجاد کرده بود، با وضعیت نابسامانی روبرو گشته و اعتصابات کارگری و درگیری اعضای هیات مدیره این شرکت را تا آستانه تعطیلی پیش برد، که در نهایت با اقدام قاطع و به موقع دادگستری استان زنجان و تشکیل پرونده کیفری برای شخص مزبور در نهایت منجر به بازداشت نامبرده گردید، که این امر به بحران پیش آمده خاتمه داد.

الفت افزود: اعضای ستاد استانی اقتصاد مقاومتی از واحدهای تولیدی کوک بافت خرمدره و نیکان شهد بارز، اخیرا بازدیدی داشتند و کارگران مشغول در این واحدها، از اقدامات مجموعه دادگستری استان که منجر به بازگشایی مجدد واحدهای تولیدی و اشتغال آنها شده بود، تشکر کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: