کد خبر: ۸۵۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۲۵۳
برخی از مسئولان استقلال به تعدادی از بازیکنان این تیم توصیه کردند در فضای مجازی متنی علیه سلطانی‌فر را در صفحه خودشان قرار نداده و آن را استوری نکنند.

تماس محرمانه باشگاه با چند بازیکن استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی ، فرهاد مجیدی به نشانه اعتراض نسبت به احتمال برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ برتر متنی را در فضای مجازی منتشر کرد. متنی که البته فقط مختص او نبود و تعدادی از اهالی فوتبال به‌صورت مشترک اقدام به انجام چنین کاری کردند تا به‌زعم خودشان بابت سلامت و اهالی فوتبال در صورت ادامه یافتن مسابقات ابراز نگرانی و اضطراب کنند.

در این متن وزیر ورزش مخاطب قرار گرفته بود و همین مسئله برای باشگاه استقلال محدودیت‌هایی ایجاد می‌کرد، چون کاملاً بدیهی است که مقامات ارشد استقلال هرگز علیه کسی که احکام خودشان را از دست او گرفته‌اند بیانیه صادر نمی‌کنند.

در همین خصوص شنیدیم روز جمعه تماس‌هایی به‌صورت محرمانه و البته در قالب گفت‌وگو‌های دوستانه توسط برخی از مسئولان استقلال با تعدادی از بازیکنان این تیم صورت گرفت و به آن‌ها توصیه شد با توجه به اینکه وزیر ورزش، رئیس مجمع باشگاه محسوب می‌شود، متن منتشر شده در فضای مجازی علیه سلطانی‌فر را در صفحه خودشان قرار نداده و آن را استوری نکنند. در واقع استقلالی‌ها به‌دنبال آن بودند تا ثابت کنند اصلاً نمی‌خواهند با وزیر و مدیران ارشد وزارتخانه تقابل داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: