کد خبر: ۸۵۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
تعداد بازدید: ۲۹۷
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در زمان مدیریت قبلی، انصاری‌فرد شش ماه فقط امروز و فردا می‌کرد و متاسفم برای او که با باشگاه بزرگ پرسپولیس چنین رفتار کرد.

پنجعلی: برای انصاری‌فرد متاسفم!به گزارش خبرداغ به نقل از  میزان ، محمد پنجعلی در خصوص وضعیت مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: در حال حاضر تصمیمات کاملا متناقض گرفته می‌شود. همه مردم در خیابان‌ها هستند و خیلی از اماکن عمومی باز شده است، اما همچنان مسابقات لیگ برتر را برگزار نمی‌کنند.

وی ادامه داد: بازیکنان برخی از تیم‌ها، همین الان هم در حال تمرین هستند. از این رو، باید یک تصمیم گرفته شود و تکلیف تیم‌ها را روشن کنند. به نظرم می‌توان با رعابت نکات بهداشتی و بدون حضور تماشاگران، بازی‌ها را برگزار کنند یا حداقل یک مدت کوتاه به طور آزمایشی تمرینات را آغاز کنند تا وضعیت مشخص شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بنا بر تعطیلی لیگ برتر باشد باید قهرمان را مشخص کنند، اضافه کرد: صد درصد این اتفاق باید رخ دهد. پرسپولیس با ۱۰ امتیاز اختلاف در صدرجدول قرار دارد؛ در حالی که در هفته‌های باقی مانده، مدعیان با یکدیگر بازی می‌کنند که این اتفاق هم باز به سود پرسپولیس خواهد بود.

پنجعلی در خصوص ایجاد تغییرات و رونمایی از قرارداد جدید باشگاه پرسپولیس با شرکت کارگزار گفت: به نظرم اتفاق خوبی افتاد و پول به باشگاه تزریق خواهد شد. در زمان مدیریت قبلی، انصاری‌فرد شش ماه، فقط امروز و فردا می‌کرد و متاسفم برای او که با باشگاه بزرگ پرسپولیس چنین رفتاری داشت.

وی در پایان افزود: یک سال است که بازیکنان هیچ دریافتی نداشته‌اند و این اتفاق خوبی بود که رسول‌پناه رقم زد. امیدوارم اعضای هیئت مدیره هم کامل شوند و امثال دادکان به این اعضا اضافه شوند تا باشگاه به نظم و انسجام خوبی برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: