کد خبر: ۸۴۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
تعداد بازدید: ۳۸۶
کاپیتان اسبق پرسپولیس نسبت به صحبت‌های پیشکسوت تیم فوتبال استقلال واکنش نشان داد.

پیشکسوت پرسپولیس: برای حسن روشن متاسفمبه گزارش خبرداغ، در روز‌های اخیر درگیری‌هایی میان پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس به وجود آمد و آن‌ها صحبت‌هایی را علیه یکدیگر انجام دادند.

 

حسن روشن بیان کرد: پرسپولیسی‌ها به واسطه روابطی که مدیران آن‌ها داشتند، یا در وزارت امور خارجه بودند، یا کارمند سازمان برنامه و بودجه محسوب می‌شدند. چند نفر از بازیکنان پرسپولیس هم کارمند حکومتی زمان طاغوت بودند.

 

در این باره محمد پنجعلی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: برای کسانی که این صحبت‌ها را مطرح کرده اند، متاسف هستم. نباید این صحبت‌ها مطرح می‌شد. از حسن روشن همچین انتظاری نداشتم.

 

او افزود: علی جباری با مرحوم همایون بهزادی همبازی بود و نباید برخی صحبت‌ها را مطرح می‌کرد. بهزادی دیگر در جمع ما نیست و نباید آن صحبت‌ها مطرح می‌شد.

 

پنجعلی در پایان گفت: تمامی مستندات و مدارک مشخص است.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: