کد خبر: ۸۵۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۳۲۶
مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صمت گفت: تا قبل از رسیدن به عید فطر حتما بازار بهتری در بخش خودرو خواهیم داشت و اقداماتی که در این زمینه انجام می‌شود اثرگذار خواهد بود و روش فروش فوق‌العاده را در ایام عید فطر عملی می‌کنیم.

احتمال فروش فوق العاده خودرو قبل از عید فطر / اولویت فروش با افرادی است که پلاک فعال ندارندبه گزارش خبرداغ ، حسین مدرس خیابانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: جهش تولید در حوزه صمت و مرتبطان با آن، تولیدات صادرات و صیانت از منابع ارزی و صیانت از دارایی مردم از مواردی است که باید در وزارت صمت مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قطعاً در حوزه وزارت صمت جدیت داریم تا از واردات بی‌مورد جلوگیری کنیم، اظهار کرد: مدیریت بازار خودرو نیز یکی دیگر از وجوه برنامه‌ها و شعارهای وزارت صمت خواهد بود تا وضعیت فعلی را به سرعت پشت سر بگذاریم.

سرپرست وزارت صمت با اشاره به اقداماتش برای بهبود وضعیت بازار خودرو گفت: ما باید تأمین خودرو و کاهش تعهدات خودروسازان به مردم را در نظر داشته باشیم تا این تعهدات انجام شود و در عین حال تولید را هم مدیریت کنیم. همچنین برای اصلاح شیوه تولید، باید عدالت توزیعی و واقعی کردن تقاضاها را به وجود آوریم تا کسانی که به دنبال کاسبی از بازار خودرو هستند کنار روند.

مدرس خیابانی با تاکید بر اینکه تا قبل از رسیدن به عید فطر حتما بازار بهتری در بخش خودرو خواهیم داشت، تصریح کرد: اقداماتی که در این زمینه انجام می‌شود اثرگذار است و روش فروش فوق‌العاده را در ایام عید فطر عملی می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: