کد خبر: ۸۵۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
تعداد بازدید: ۳۷۴
امروز دو فوریت طرح مقابله با اقدامات اسراییل در مجلس تصویب شد که بر اساس آن در بخشی از این طرح برگزاری هر گونه مسابقه یا رقابت ورزشی اعم از رسمی یا تدارکاتی میان ورزشکاران و تیم‌های ورزشی ایران با حریفان رژیم صهیونیستی ممنوع خواهد بود.

ممنوعیت مبارزه با اسرائیلی‌ها قانونی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم ، امروز دو فوریت طرح مقابله با اقدامات اسراییل در مجلس تصویب شد که بر اساس آن در بخشی از این طرح برگزاری هر گونه مسابقه یا رقابت ورزشی اعم از رسمی یا تدارکاتی میان ورزشکاران و تیم‌های ورزشی ایران با حریفان رژیم صهیونیستی ممنوع خواهد بود.

در بخشی از متن طرح 2 فوریتی اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین المللی درباره برگزاری مسابقات ورزشی آمده است:

برگزاری هر گونه مسابقه یا رقابت ورزشی اعم از رسمی یا تدارکاتی میان ورزشکاران و تیم‌های ورزشی ایران با حریفان رژیم صهیونیستی ممنوع است. هر یک از فدراسیون‌ها در رشته ورزشی مربوطه موظفند با بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های داخلی و بین‌المللی و برقراری ارتباط اصولی با مجامع بین‌المللی ورزشی، تعهدات و اقدامات مقتضی را جهت ممانعت از اعمال هرگونه مجازات و محرومیت‌های ورزشی بین‌المللی علیه ورزشکاران مستنکف از مواجهه با حریفان رژیم صهیونیستی اتخاذ نموده و با پیش‌بینی تخصیص منابع لازم، به تشویق و حمایت از آنها بپردازد.

دستورالعمل این ماده توسط وزارت ورزش و جوانان با همکاری وزارت امور خارجه و سازمان برنامه و بودجه تهیه و به تصویب هیئت وزیران می‌رسد.

نمایندگان مجلس پس از تصویب دو فوریت این طرح در صحن مجلس شورای اسلامی شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز از کمیسیون امنیت ملی نیز خواست سریع‌تر این طرح را بررسی کنند تا ابتدای هفته آینده در دستور کار مجلس قرار داده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: