کد خبر: ۸۴۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
تعداد بازدید: ۲۵۳
مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت :جوانی، بهار عمر است و بسیاری از پیروزی ها و کامیابی ها، تنها در سایه جوانی امکان پذیر است و بسیاری از آرزوها و هدف ها، فقط در فرصت جوانی قابل دست یابی است

جوانی، بهار عمر است و بسیاری از پیروزی ها و کامیابی ها، تنها در سایه جوانی امکان پذیر استبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، درپیام حمید کریمی مدیر کل ورزش و جوانان استان به مناسبت فرارسیدن هفته جوان امده است ،شعبان المعظم ماهی است مبارک و بسیار پر خیر و برکت که یازدهمین روز از آن مصادف است با ولادت باسعادت
زیباترین، با اخلاق ترین و رشیدترین جوان تاریخ، حضرت علی اکبر(ع)، جوانی که وارث همه خوبی های خاندان عصمت و طهارت به شمار می رفت.

، حمید کریمی در این پیام گفت: بی شک اعتلا ء و پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که در درون آن جامعه پرورش یافته، برای پیشرفت آن گام برداشته و با کار و تلاش خود، آینده ای بهتر برای کشور رقم می زنند و جوانان ایران اسلامی همواره به‌ واسطه پیروی از اهل‌بیت (ع) و با بهره‌مندی از تعهد، تخصص، غیرت، خودباوری و ایمانی که دارند، نقش چشم‌گیر و قابل توجهی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دفاع مقدس، سازندگی و عمران کشور، غرور ملی و ... داشته‌اند.
جوانی، بهار عمر است و بسیاری از پیروزی ها و کامیابی ها، تنها در سایه جوانی امکان پذیر است و بسیاری از آرزوها و هدف ها، فقط در فرصت جوانی قابل دست یابی است.
اینجانب ضمن پاسداشت زحمات بی دریغ جوانان این مرز و بوم، میلاد حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان را به تمامی جوانان عزیز استان چهارمحال و بختیاری، تبریک و تهنیت عرض نموده و در سال " جهش تولید" موفقیت، سربلندی و بهروزی و شادکامی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت دارم .
امیدواریم در مجموعه ورزش و جوانان استان بتوانیم در مسیر خدمت به جوانان استان گام برداریم زیرا بی شک ایران سرافراز، چشم‌ به‌ راه حضور و فعالیت سازنده جوانان تلاشگر خود در عرصه های مختلف است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: