کد خبر: ۸۴۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
تعداد بازدید: ۲۴۷
پاراوزنه‌بردار تیم ملی گفت: رحمان، ورزشکاری برای شکستن رکوردها در مسابقات جهانی بود و متاسفم که امروز دیگر در بین ما نیست.

رضی: در خانه تمرین پاراوزنه‌برداری می‌کنمبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس ، پاراوزنه‌بردار تیم ملی گفت: رحمان، ورزشکاری برای شکستن رکوردها در مسابقات جهانی بود و متاسفم که امروز دیگر در بین ما نیست.

سامان رضی ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری درباره شرایط این روزهای کرونایی اظهار داشت: پیش از اینکه ویروس کرونا شیوع پیدا کند و اردوها برای حفظ سلامتی ورزشکاران لغو شود، فضایی را در خانه مهیا کرده بودم تا در فاصله اردوها نیز تمرین کنم. اکنون که این بیماری شیوع پیدا کرده، باز هم با رعایت دستورات ستاد پیشگیری، در خانه به صورت یک روز در میان و به صورت سبک تمرین می‌کنم.

وی ادامه داد: تمرینات بدنسازی را نیز در خانه انجام می‌دهم تا آمادگی جسمانی‌ام حفظ شود و زمانی که اردوها و مسابقات آغاز شد، از فضای تمرین دور نمانده باشم.

رضی درباره حضورش در ورزش پاراوزنه برداری گفت: در سال 83 بر اثر سانحه تصادف دچار معلولیت شدم و به دلیل اینکه پیش از این اتفاق، در بدنسازی فعالیت داشتم وارد رشته پاراوزنه‌برداری شدم و خوشحالم که توانستم ملی‌پوش کشورم باشم. زمانی که یک اتفاق زندگی شما را از حالت قبل خارج می کند نباید ناامید شوید و باید با موفقیت در تحصیل، هنر و یا ورزش به زندگی خود رنگ تازه‌ای ببخشید.

رضی با اشاره به شرایط ورزش جانبازان و معلولین ادامه داد: در طول این سال‌ها نفرات مختلفی را با ورزش جانبازان و معلولین آشنا کردم و اکنون آنها در رشته‌های ورزشی موفق هستند و اکنون نیز از تمام افراد دارای معلولیت می‌خواهم با ورود به عرصه ورزش وارد جامعه شوند و با توانایی و استعدادهایشان برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.‌‌ در هر زمینه‌ای، خانواده مشوق اصلی هر فردی است و من هم با حمایت‌های خانواده‌ام توانستم در این مسیر فعالیتم را ادامه دهم و به این نقطه برسم.

ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری درباره آرزوها و اهدافش در ورزش تاکید کرد: آرزوی ورزشی‌ام این است که علاوه بر کسب مدال‌های خوش رنگ و افتخار آفرینی برای کشورم، تا روزی که زنده هستم بتوانم ورزش کردن را ادامه دهم. اگر روزی به عنوان ورزشکار از دنیای حرفه‌ای ورزش خداحافظی کنم، به دلیل علاقه به مربیگری، سعی می کنم در این مسیر فعالیتم را ادامه دهم.‌‌

‌رضی پارالمپیک را بزرگترین رویداد ورزشی دانست و گفت: کسب مدال طلای این رقابت‌ها آرزوی هر ورزشکاری است و باید برای رسیدن به آن سخت تلاش کرد و سختی ها و تمرینات زیادی را پشت سر گذاشت.

وی درباره مرحوم سیامند رحمان عنوان کرد: رحمان، ورزشکاری برای شکستن رکوردها در مسابقات جهانی بود و متاسفم که امروز دیگر در بین ما نیست.

ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری با توصیه به مردم گفت: از تمام مردم می‌خواهم تا جایی که مقدور هست در خانه‌های خود بمانند و با رعایت نکات بهداشتی و دستورات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا به کاهش انتقال این ویروس کمک کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: