کد خبر: ۸۵۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
تعداد بازدید: ۲۱۸
رئیس مجلس در پاسخ به نماینده شاهین شهر درباره تبیین نقش مجلس در گام دوم انقلاب، گفت: مرکز پژوهش ها گزارش لازم را آماده کرده و مجلس آتی باید براساس آن ابعاد موردنظر را بررسی کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۲۳ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس مجلس، گفت: شما چند بار به درستی دستور دادید تا نقش مجلس در بیانیه گام دوم انقلاب توسط مرکز پژوهش های مجلس آماده شود که با اتمام مجلس دوم هنوز این اقدام صورت نگرفته است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر ضرورت اصلاح زیرساخت های بازار بورس، عنوان کرد: این زیرساخت ها برای حضور ۱۸۰ هزار نفر به صورت آنلاین بود که در روزهای اخیر به علت حجم افزایش معاملات این تعداد به ۲ میلیون نفر رسیده که باید زیرساخت های الکترونیکی سازمان بورس برای عدم مشکل توسعه یابد.

 علی لاریجانی در پاسخ به تذکر نخست نماینده شاهین شهر، گفت: مرکز پژوهش ها گزارش خود را درباره نقش مجلس ارائه کرده است که ابعاد این موضوع باید در کمیسیون های تخصصی مجلس آتی براساس مطالب آماده شده بررسی شود.

رئیس مجلس همچنین در پاسخ به تذکر دوم وی افزود: مسئولان امر در حال تدبیر برای گسترش ظرفیت زیرساخت های الکترونیکی بازار بورس هستند تا امکان خرید سهام خرد تا سه میلیون نفر هم فراهم شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: