کد خبر: ۸۵۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
تعداد بازدید: ۲۳۹
عصر امروز صورت گرفت؛
عصر امروز ژنرال باجو فرمانده ارتش پاکستان با سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تلفنی با یکدیگر گفت وگو کردند.

گفت‌وگوی تلفنی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با فرمانده ارتش پاکستان به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با فرمانده ارتش پاکستان طی تماس تلفنی باهم درباره آخرین وضعیت مناسبات نظامی دو کشور، بحران کرونا و امنیت مرزهای مشترک گفت‌وگو کردند.

در این تماس تلفنی فرمانده ارتش پاکستان ضمن گزارش اقدامات مهندسی و ایجاد موانع در مرزهای مشترک دو کشور، به روند رو به رشد روابط نظامی و دفاعی اشاره و خواهان افزایش تعاملات و تبادل هیئت‌های کارشناسی برای حفظ و ثبات امنیت مرزها و جلوگیری از اقدامات تروریستی ناامن کننده در مرزهای مشترک گردید.

سرلشکر باقری نیز ضمن اظهار رضایت از روند رو به رشد روابط و فضای برادرانه بین نیروهای مسلح دو کشور، آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را برای ارتقاء سطح روابط و نیز ضرورت توسعه اقدامات امنیتی در مرزها و جلوگیری از سوء استفاده برخی گروهکهای تروریستی قانون گریز و دشمنان مشترک دو ملت برای ایجاد مشکل در مرزها را مورد تاکید قرار داده و آمادگی جمهوری اسلامی ایران، برای توسعه همکاری‌های دفاعی - اقتصادی با کشور پاکستان را اعلام نمود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پایان تاکید کرد: انتظار داریم مقامات ارتش پاکستان در جهت آزادی سه نفر از مرزبانان گروگان در دست گروهک تروریستی جیش الظلم اقدام قاطع به عمل آورند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: