کد خبر: ۸۵۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
تعداد بازدید: ۱۱۰۶
رئیس دانشگاه فرهنگیان از تلاش برای افزایش سقف سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان به 24 سال خبر داد.

احتمال افزایش سقف سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان در کنکوربه گزارش خبرداغ به نقل از عصرشهروند — حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگویی در خصوص «شرایط پذیرش دانشگاه فرهنگیان در کنکور ۹۹»، اظهار کرد: یک شرطی را پیش‌بینی می‌کنیم و در حال تلاش هستیم تا شورای عالی آموزش و پرورش سقف سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان را به ۲۴ سال افرایش دهد.

وی ادامه داد: این شرط برای این است که علاقه‌مندان به دانشگاه فرهنگیان بتوانند امکان ورود به این دانشگاه را پیدا کنند.

حتما بخوانید: 

معلمان بازنشسته چشم انتظار اجرای رتبه بندی

خنیفر اضافه کرد: سایر موارد در دانشگاه فرهنگیان به قوت خود باقیست و تغییری نکرده است.

بر اساس اساسنامه مراکز تربیت معلم سابق، حداقل سن دانشجو ۱۷ سال و حداکثر آن ۲۲ سال بوده است که در اولین پذیرش دانشجوی متعهد خدمت برای دانشگاه فرهنگیان، کمیسیون توسعه منابع انسانی شورای‌ عالی آموزش و پرورش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان را ۲۴ سال تعیین کرد و در سال ۱۳۹۱ نیز بر این اساس اقدام شد.

این کمیسیون در سال ۱۳۹۲ مجدداً سن پذیرش را بازنگری و به ۲۲ سال تقلیل داد و از سال ۱۳۹۲ به بعد در دفترچه شماره (۲) آزمون‌های سراسری، جهت اطلاع داوطلبان درج و اقدام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
2
سلام افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان باعث رقابت سالم و وسعیتر در کنکور میشود لطفاً پیگیری کنید حق ماهم هستند ک معلم بشیم. من عاشق معلمی هستم
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
2
سلام افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان باعث رقابت سالم و وسعیتر در کنکور میشود لطفاً پیگیری کنید حق ماهم هستند ک معلم بشیم. من عاشق معلمی هستم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
2
سلام خواهش میکنم سن ورود به دانشگاه فرهنگیان افزایش بدید
عاشق معلمی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
2
افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان یک خواسته منطقی و عاقلانه است و باعث رقابت بیشتر و سالمتر میان داوطلبان و بالا رفتن سطح کیفی معلمان آینده خواهد شد. چطور است فردی با ۳۰ سال سن هم پزشکی میخواند اما فردی با ۲۳سال سن اجازه ورود ب فرهنگیان را ندارد. این عادلانه نیست و نوعی تبعیض و ظلم ب استعداد جوانان علاقمند به شغل شریف معلمی است از مسولین میخواهیم با دید باز تر و کارشناسی شده و همچنین منطقی ب موضوع رسیدگی کنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
1
1
اگه صحت داره تا کنکور ثبت نام کنیم ۲روز دیگه فقط وقت داره
گلی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
0
0
لطفا شرایط سنیو ب ۲۴ سال تغییر بدین.من عاشق معلمیم.خبرشو توی سایت بزارین
...
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
0
ریاست محترم دانشگاه فرهنگیان مسئولین زحمتکش باور کنید من هیچ نقشی تو تولدم نداشتم تقصیر من نیست که شهریور22ساله میشم ترخدا اینجوری نکنید ملکه پیر خرفت نیستیم که درسارو نفهمیم شما این محبت و بکنین اگه ما عملکرد مون خوب نبود هرچی خواستین بگین
Y
United States
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
0
0
سلام خواهش می کنم شرایط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان را به ۲۷ سال تغییر دهید، آخه چرا واسه رشته های دیگر حتی پزشکی و دندان پزشکی هیچ محدودیت سنی ندارد ولی برای دانشگاه فرهنگیان محدودیت سنی هست، از مسولین تقاضا می کنم این محدودیت سنی رو کنار بزارند. لطفا این خبر را در سایت بزارین.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
سلام خواهش می کنم این محدودیت سنی رو برای ورود به دانشگاه فرهنگیان رو کنار بزارید آخه حتی برای استخدامی هم شرایط سنی زیر ۳۰ سال زدید ، حتی برای رشته های پزشکی و دندان پزشکی هیچ محدودیت سنی وجود ندارد ولی برای ورود به دانشگاه فرهنگیان محدودیت سنی گذاشتید آخه این کجاش عدالته لطفا عدالت رو رعایت کنید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: