کد خبر: ۸۵۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۲۵۲
قیمت دلار امروز با تداوم افزایش قیمت، به ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان رسید که رکوردی تازه در قیمت دلار در صرافی‌های بانکی محسوب می‌شود.

دلار باز هم رکورد زد/ یورو ۱۷.۷۰۰ تومان شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرانلاین، امروز هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی به قیمت ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان فروخته می شود که نسبت به دیروز افزایشی در محدوده ۲۰۰ تومان را نشان می‌دهد. رشد قیمت دلار نشان دهنده محکم شدن جای پای این ارز شاخص در کانال ۱۶ هزار تومان است.صرافان بانکی امروز هر دلار را به قیمت ۱۶ هزار و ۲۰۰ تومان از مردم خریداری می‌کنند. قیمت هر یورو نیز در صرافی‌های بانکی ۱۷ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته می‌شود. نرخ خرید یورو نیز ۱۷ هزار و ۶۰۰ تومان گزارش شد.

حتما بخوانید: 

خبرمهم: پاسخ به ۱۰ پرسش درباره سهام عدالت

 بر این اساس قیمت دلار نوسانی دامنه دار را از ابتدای سال تجربه می‌کند. دلار در آخرین روز سال گذشته ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان در صرافی‌های بانکی فروخته شد. افزایش نرخ دلار در صرافی‌های بانکی رشد قیمت این ارز در بازار آزاد را فراهم کرد. دلار در حال تثبیت در نیمه بالایی کانال ۱۶ هزار تومان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: