کد خبر: ۸۵۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
تعداد بازدید: ۲۳۹
فرماندار آستارا:
فرماندار آستارا گفت: کلیه اقدامات و خدمات صورت گرفته در شهرستان آستارا خدمات نظام و دولت در راستای رفاه مردم مرزنشین این شهرستان است.

جهش تولید؛ منشور عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۹ در شهرستان مرزی بندر آستارا باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، رستم‌زاد فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در جلسه شورای اداری این شهرستان در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی اظهارداشت: جهش تولید؛ منشور عملکرد دستگاههای اجرایی در سال ۱۳۹۹ در شهرستان مرزی بندر آستارا باشد.

وی ادامه داد: نامگذاری هایی که توسط مقام معظم رهبری در هر سال صورت می‌گیرد مقدمه سال بعد و تکمیل کننده سال قبل است که باید با همت و تلاش مضاعف سعی در تحقق هر چه بهتر آن داشته باشیم.

وی افزود: کلیه اقدامات و خدمات صورت گرفته در شهرستان آستارا خدمات نظام و دولت در راستای رفاه مردم مرزنشین این شهرستان است.

رستم زاد در ادامه ضمن قدردانی از هماهنگی ها و همدلی های موجود بین مسئولین شهرستان آستارا اظهار داشت: بسیاری از مشکلات و دغدغه ها را می توان با همدلی و همراهی مسئولین ذیربط در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کرد که خوشبختانه شهرستان آستارا به دلیل داشتن هماهنگی بین مسئولین در این مسیر در حال حرکت است.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا تاکید کرد: در سال جدید باید موضوعاتی از قبیل تکریم ارباب رجوع به عنوان ولی نعمتان و جلب رضایت آنان با اقدامات و راهنمایی های درست و لازم را مد نظر داشته باشیم زیرا محوراصلی امنیت در کشور مردم می باشند.

رستم‌زاد ادامه داد: صرفه‌جویی در حامل‌های انرژی و وقت با در نظر گرفتن حداکثر کارایی باید مد نظر قرار گرفته و استفاده از کالاهای اداری ایرانی در ادارات باید مد نظر مدیران باشد.

وی اضافه کرد یکم اردیبهشت ماه سال جاری کلنگ زنی مسیر ماشین رو ایران به آذربایجان توسط وزیران دو کشور صورت خواهد گرفت که مقدمات آن در حال انجام است.

رستم زاد در بخش دیگری از سخنانش افزود: شهرستان مرزی بندر آستارا در تحقق شعار جهش تولید پتانسیل لازم را هم در حوزه تولید و هم در حوزه صادرات آن دارد که امیدواریم با هماهنگی دستگاه های متولی در سطح کشور، استان و همچنین شهرستان شاهد این جهش در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در شهرستان آستارا باشیم.

فرماندار آستارا ادامه داد: راهداری شهرستان دچار کاستی هایی درحوزه تجهیزات میباشد که با توجه به مسیرهای صعب العبور و کوهستانی موجود در این شهرستان و همچنین پوشش بخشی از مسیر ترانزیتی شهرستان آستارا به تالش تجهیزات کافی را در این خصوص ندارد و امیدواریم مسئولین متولی تمهیدات لازم در این خصوص را بیاندیشند.

در ادامه فرماندار آستارا اعتبار نامه منتخب حوزه انتخابیه شهرستان آستارا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعطاء کرد.

غلامرضا مرحبا در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با ۱۴۸۳۶ رای به عنوان نماینده مردم این حوزه انتخابیه راهی بهارستان شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: