کد خبر: ۸۴۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۱
تعداد بازدید: ۲۳۳
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا:
فرماندار آستارا گفت: با پیش بینی‌های لازم، بارش برف اخیر در همان ساعات اولیه مدیریت شد و در شهرستان هیچ مشکل و بحرانی نداشتیم.

بارش برف اخیر در همان ساعات اولیه مدیریت شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسن رستم زاد فرماندار شهرستان آستارا اعلام کرد در پی اعلام هشدار هواشناسی و اداره کل مدیریت بحران استان، دو جلسه قبل از آغاز بارش برف تشکیل گردید که در این جلسات تقسیم کار بین معاونین، بخشداران، شهرداران ، راهداری و حمل ونقل جاده ای و سایر دستگاههای عضو ستاد بحران شهرستان صورت گرفت و وظایف حوزه های متعدد برای آنان تبیین گردید. فرماندار افزود خود نیز به عنوان ریاست ستاد بحران شهرستان با بازدید میدانی حین بارش برف در نقاط مختلف روستایی و شهری حضور مستمر داشته و با وجود بارش بیش از یک متر برف در مناطق کوهستانی و متوسط بالای پنجاه سانتیمتر در مناطق مختلف جلگه، مشکلات قطعی برق در همان ساعات نخست شروع بارش مدیریت گردید و تمام شریان های اصلی و فرعی شهرستان نیز باز بوده است و تنها مسیری که در ساعات اولیه مسدود ماند محور آستارا به اردبیل بوده که آنهم به درخواست مسئولین استان مجاور و جهت جلوگیری از ایجاد حوادث جاده ای برای ساعت اولیه صورت گرفت که اکنون این مسیر نیز باز است.

رستم زاد ادامه داد با انجام جلسه سوم ستاد بحران شهرستان، جمع بندی اوضاع و صدور دستورات لازم ، راههای روستایی شهرستان نیز بدون استثنا باز است و با تلاش معاونین و بخشداران که به طور ۲۴ ساعته همراه کارشناسان خود حضور فعال داشته اند در بخش سوخت رسانی به روستاهای فاقد گاز نیز مورد و مشکلی گزارش نشده است و گاز شهرستان نیز در همه نقاط در جریان است و هیچ کجا قطعی آب شرب نیز نداشته ایم.

رستم زاد با اشاره به تمهیدات به موقع به عمل آمده افزود: با عنایت به آنکه روزانه بالغ بر ۳۰۰۰ نفر گردشگر خارجی و تجار آذری از محل مرز زمینی وارد شهرستان آستارا می شوند در این خصوص نیز مشکلی ایجاد نشده است و معاینات پزشکی در مبحث کنترل " کرونا ویروس " نیز با دقت و سرعت لازم برابر استانداردها صورت می گیرد.

فرماندار به ذخایر دارویی شهرستان، وضعیت خودرویی هلال احمر، نفت، ذخایر بنزین و سایر دستگاههای امداد رسان نیز اشاره نمود و اعلام کرد همه موارد در وضعیت مناسب قرار دارد و شرایط عمومی شهرستان کاملا عادی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: