کد خبر: ۸۵۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
تعداد بازدید: ۲۱۸
عرف:
معاون سیاسی وزارت کشور گفت: در شهریور انتخابات دور دوم مجلس برگزار می‌شود و ماه آینده هم مجلس یازدهم تشکیل خواهد شد.

انتخابات دور دوم مجلس شهریورماه برگزار می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور در حاشیه دومین همایش استانداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز موضوعات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی با محوریت جهش تولید و راهکار‌های تحقق آن ارائه و تصمیم بر آن شد تا این راهکار‌ها و پیشنهاد‌ها به دولت ارسال شود.

وی با بیان اینکه در شهریور انتخابات دور دوم مجلس برگزار می‌شود افزود: ماه آینده هم مجلس یازدهم تشکیل خواهد شد و نحوه تعامل با مجلس بــر اساس اصل تفکیک قوا و تعامل سازنده است.

معاون سیاسی وزارت کشور یادآور شد: ما برای ارزیابی آخرین وضعیت کشور و تصمیم گیری مسائل مهم، دو جلسه را به صورت کمیسیونی با استانداران برگزار کردیم؛ در هر کمیسیون تعدادی از استانداران حضور داشتند و مهم‌ترین مباحث مورد بحث قرار گرفت.

وی بیان کرد: در کمیسیون امنیتی، موضوعات مربوط به ناامنی‌ها و پیش بینی‌ها مطرح و تصمیمات جدید برای مقابله با ناامنی‌های احتمالی اتخاذ شد؛ در کمیسیون اجتماعی هم مباحث مهم با محوریت کرونا ویروس و تاثیرات آن مطرح شد.

عرف با اشاره به آثار اقتصادی کرونا بر جامعه، اظهار کرد: دولت تا به امروز تصمیمات مهمی را برای مشکلات اقتصادی مطرح کرده و به سرعت هم اجرا می‌شود.

وی در پایان گفت: بورس یک فرصت برای استفاده از ظرفیت مردم و مشارکت آنها در اقتصاد ملی است؛ البته اقتصاد موضوع وزارت کشور نیست و فقط به عنوان هماهنگی ورود پیدا می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: