کد خبر: ۸۴۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
تعداد بازدید: ۲۰۵
رییس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد؛
رییس ستاد انتخابات کشور ضمن اشاره به تأیید صحت برگزاری انتخابات در ۴ حوزه باقیمانده، از پایان روند بررسی صحت مرحله نخست انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان خبر داد.

صحت برگزاری انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه تأیید شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، جمال عرف معاون وزیر و رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به تأیید صحت برگزاری انتخابات در ۴ حوزه باقیمانده، این حوزه ها را شامل بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر؛ نور و محمودآباد؛ جهرم و خفر؛ و صومعه سرا معرفی کرد و افزود: بدین ترتیب، با تأیید انتخابات این ۴ حوزه، صحت برگزاری انتخابات در تمامی ۲۰۸ حوزه انتخابیه مورد تأیید قرار گرفته است.

عرف هم چنین با اشاره به تلاش ها و مساعی تمامی دست اندرکاران انتخابات در ستاد انتخابات کشور و ستادهای انتخابات استان ها از تعامل سازنده شورای نگهبان با وزارت کشور تشکر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: