کد خبر: ۸۵۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
تعداد بازدید: ۲۴۹
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: یک مداح با خواندن اشعاری در مذمت تصمیمات مسئولین کشور در زمینه ایجاد محدودیت برای حرم‌های مطهر به‌خاطر شرایط کرونائی، تلاش کرده با مقایسه بازگشائی محل‌های کسب و عدم بازگشائی حرم‌ها، تصمیم‌گیرندگان را متهم به بی‌اعتنائی به دین و اهل‌بیت‌ علیهم‌السلام نماید.

روزنامه جمهوری اسلامی: برای مهار مداحان، کاری کنیدبه گزارش خبرداغ ، روزنامه جمهوری اسلامی از رفتار یک مداح در مذمت تصمیمات مسئولین انتقاد کرد.

این روزنامه نوشت: یک مداح با خواندن اشعاری در مذمت تصمیمات مسئولین کشور در زمینه ایجاد محدودیت برای حرم‌های مطهر به‌خاطر شرایط کرونائی، تلاش کرده با مقایسه بازگشائی محل‌های کسب و عدم بازگشائی حرم‌ها، تصمیم‌گیرندگان را متهم به بی‌اعتنائی به دین و اهل‌بیت‌ علیهم‌السلام نماید.

ورود مداحان به این مقوله تاکنون مشکلاتی را فراهم آورده و احساسات عده‌ای از مردم را برانگیخته است. به نظر می‌رسد مسئولان نظام باید با تأکید بیشتری برای مهار مداحان اقدام نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: