کد خبر: ۸۵۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
تعداد بازدید: ۳۸۷
اکثر فوتبال دوستان متوجه هستند که در چند سال اخیر لیونل مسی به تنهایی بار خط حمله و همچنین خط هافبک بارسلونا را به دوش می‌کشد و به جز سرخیو بوستکس عملکرد سایر بازیکنان خط هافبک بارسلونا تعریف آنچنانی نداشته است.

بارسلونا هم مانند رئال مادرید خواهان جذب فابین رویز شدبه گزارش خبرداغ ،  از طرفی ایوان راکیتیچ و آرتور ویدال مدتی است ساز جدایی را کوک کرده‌اند و برای بازی در سایر لیگ ها مصمم هستند. آرتور ملو هافبک جوان باشگاه بارسلونا نیز آنچنان نتوانسته انتظارات را برآورده کند و با این حال پیشنهاد خوبی از سمت باشگاه یوونتوس به دستش رسيده است. به همین دلایل باشگاه بارسلونا قصد دارد در تابستان پیش در رقابت با رئال‌مادرید رو فابین رویز، ستاره اسپانیایی باشگاه ناپولی را به خدمت بگیرد تا جان تازه‌ای به خط هافبک این تیم بدهد.
نشریه کالچومرکاتو مدعی شد مدیران بارسلونا مذاکره برای خرید فابین رویز را با باشگاه ناپولی آغاز کرده اند و مدیران تیم ایتالیایی مدعی شدند حاضر به فروش این هافلک 24 ساله و اسپانیایی به رقمی کمتر از 60 میلیون یورو نیستند. این مبلغ در شرایطی که به نظر می رسد با توجه به مشکلات مالی احیر شاهد انتقال چندان بزرگی در تابستان نباشیم، رقم هنگفتی به نظر می رسد.

این در حالیست که رئال مادرید نیز برای خرید فابین رویز اقدام کرده، اما به نظر می رسد بارسلونا در این مورد جدی تر باشد و باشگاه پایتخت نشین بیشتر روی گزینه هایی چون پل پوگبا یا دنی فن دبیک تمرکز کرده باشد.


منبع : تماشاچی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: