کد خبر: ۸۴۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
تعداد بازدید: ۲۸۳
تئو هرناندز مدافع فرانسوی میلان مورد توجه پی اس جی و بارسلونا قرار دارد.

PEG رقیب جدید بارسا برای جذب ستاره میلانبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، تئو هرناندز مدافع فرانسوی میلان مورد توجه پی اس جی و بارسلونا قرار دارد.

دوران حضور تئو هرناندز در ترکیب رئال مادرید چندان طولانی نشد و این مدافع جوان در تابستان سال گذشته و در شرایطی که در فهرست فروش کهکشانی ها قرار گرفته بود، تصیم به مهاجرت به ایتالیا گرفته و به پیشنهاد میلان پاسخ مثبت داد.

هرناندز با 20 میلیون یورو به میلان پیوست و در 25 بازی توانسته که شش گل به ثمر رساند و دو پاس گل هم بدهد.

 

اگرچه روسونری در فصل جاری نتایج خیلی خوبی نگرفته، اما تئو هرناندز یکی از بهترین بازیکنان سری آ بوده و چه در امر گلزنی و چه در امور دفاعی عملکرد درخشانی داشته است. همین امر باعث شد تیم های بزرگی در اروپا به دنبال جذب او باشند و میلان به دلیل شرایط بد اقتصادی با فروش او مخالفت نکند. پی اس جی پس از بارسا جدیدترین باشگاه خواهان هرناندز است.

قرارداد کورزاوا با پاری سن ژرمن تابستان به پایان خواهد رسید و باشگاه فرانسوی قرارداد این بازیکن خود را تمدید نخواهد کرد و او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از تیم جدا شود. طبق ادعای "LE10SPORT"، پی اس جی برای جایگزینی کورزاوا روی تئو هرناندز نظر مثبت دارد.

گویا لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن در حال مذاکره با هرناندز است و گزارش‌ها حاکی از این است که اگر پیشنهاد خوبی از پی اس جی ارائه شود، میلان او را واگذار خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: