کد خبر: ۸۵۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶
تعداد بازدید: ۲۹۸
بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: خوشحالم مخاطبان بازی من در زیرخاکی را دوست دارند.

پژمان جمشیدی: شهرتم را مدیون پروین هستمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی ، سریال «زیرخاکی» شب‌های ماه رمضان از شبکه اول سیما پخش می‌شود و به نسبت به سریال‌های شبکه‌های دیگر بیشتر مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

پژمان جمشیدی هم مثل همیشه مهربان و خاکی پاسخگوی سؤالات ما شد.

آقا پژمان می‌دانیم این روز‌ها سَرت شلوغ است و حسابی درگیر هستی. مدت‌ها هم می‌شود از فوتبالی‌ها و ما خبرنگاران ورزشی فاصله گرفتی، اما برای ما هنوز همان پژمان جمشیدی فوتبالیست و دوست‌داشتنی خودمان هستی.

آقای یکتای عزیز! داداش بزرگواری و هرگز روز‌های بازی در فوتبال را فراموش نخواهم کرد. همه زندگی من با ورزش، فوتبال و همین‌طور شما ورزشی‌نویسان عجین بوده است. مگر می‌شود فوتبال و فوتبالی‌ها را فراموش کنم؟

به هر حال خیلی از فوتبال دور شده و به سینما و تلویزیون نزدیک شده‌ای؟

شاید در ظاهر حق با شما باشد، اما درصد زیادی از موفقیت و شهرت امروز خودم را مدیون دوستان، همبازیان و خبرنگاران فوتبالی می‌دانم.

می‌دانی چرا امروز مزاحمت شدیم؟

شما مراحم هستید و عذر من را بپذیرید، چون خیلی درگیر کار بودم و شاید گاهی اوقات نتوانستم تماس‌های تلفنی خبرنگاران ورزشی و شما را بدهم.

تماس امروز دو دلیل دارد!

(با کنجکاوی) شما که همیشه لطف دارید، اما ماجرا چیست؟

دلیل اول پخش سریال زیرخاکی از شبکه اول سیماست، اما شاید دلیل اصلی علاقه علی پروین به این سریال و پژمان جمشیدی باشد!

(با اشتیاق) چطور؟

راستش را بخواهی دیشب که با علی‌آقا (پروین) صحبت می‌کردیم به ما گفت زودتر مصاحبه را خلاصه کنیم، چون می‌خواهد سریال زیرخاکی را تماشا کند!

جداً؟!

بله، حتی علی پروین به ما گفت مهمانی دعوت بوده، اما برای تماشای سریال زیرخاکی و پژمان در خانه تنها مانده و قید مهمانی را زده است.

علی‌آقا بزرگ، استاد و مربی من بوده است. گفتم که شهرت و موفقیت امروز را مدیون علی‌آقا پروین و همه فوتبالی‌ها هستم. این حرفی که زدید واقعاً برای من خوشحال‌کننده بود از اینکه می‌بینم این بزرگمرد هنوز پژمان جمشیدی را شاگرد خودش می‌داند و به کار من علاقه‌مند است.

خودت از بازی در سریال زیرخاکی راضی هستی؟

این سریال حاصل زحمات یک گروه همدل و همراه بوده است. از نویسنده و کارگردان زیرخاکی آقای جلیل سامان و تهیه‌کننده آقای رضا نصیری‌نیا و سیمافیلم بگیرید تا خانم‌ها گوهرخیراندیش و ژاله صامتی، آقایان هادی حجازی‌فر، نادر فلاح، امید روحانی و حمیدرضا رضایی فیلمبردار، گروه فنی و تدارکات و... همه و همه زحمت کشیدند. خوشحالم مردم و مخاطبان این سریال و بازی من را دوست داشتند.

پژمان جمشیدی پس از چند سال حضور در تلویزیون و سینما چه خواسته‌ای از بازیگری دارد؟

مهم‌ترین و بزرگ‌ترین خواسته و هدف من در عرصه بازیگری، حفظ شأن و منزلت این شغل و جلب رضایت مردم است.

امروز بنا داریم به بهانه صحبت‌های علی پروین و موفقیت خودت گزارش ویژه‌ای درباره پژمان جمشیدی منتشر کنیم. نظرخودت چیست؟

شما همیشه به من لطف داشته و دارید. گفتم که درگیری شغلی در تلویزیون و سینما من را از فوتبال کمی دور کرده است، اما همین که شما و اهالی فوتبال پژمان جمشیدی را فراموش نکردید مایه خوشحالی و مباهات است.

ما هم خوشحالیم که در عرصه بازیگری در سینما و تلویزیون موفق شدی و بهترین‌ها را برای تو دوست قدیمی آرزومندیم.

خیلی ممنون، به همه بروبچه‌های روزنامه قدیمی و خاطره‌انگیز خبرورزشی سلام برسانید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: